Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/20503
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМіхєєв, Сергій Олександрович-
dc.contributor.authorMikheev, S.-
dc.date.accessioned2024-02-24T17:41:01Z-
dc.date.available2024-02-24T17:41:01Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationМіхєєв С. О. Обґрунтування контролю малої кількості параметрів модернізованого тепловозу при проведенні експлуатаційних випробувань на надійність / С. О. Міхєєв // Вісник Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля. - 2015. - № 1. - С. 244-247.uk_UA
dc.identifier.issn1998-7927 (print); 2664-6498 (online)-
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/20503-
dc.description.abstractUA: Автор статті на основі аналізу технічного стану парку тягового рухомого складу дає рекомендації по оновленню парку тепловозів. Наголошено на необхідності проведення експлуатаційних випробувань модернізованих тепловозів з метою визначення їх робочих параметрів. Встановлена необхідність оптимізації вибору контрольних параметрів для зручності проведення експлуатаційних випробувань рухомого складу та зниження їх вартості. Складена та запропонована удосконалена модель проведення експлуатаційних випробувань із використанням малої кількості контрольних параметрів для визначення надійності. Вказано на взаємозв’язок між кількістю контрольних параметрів при випробуваннях, тривалістю їх проведення та вартістю, а також точністю результатів випробувань для задоволення вимог замовника випробувань.uk_UA
dc.description.abstractEN: The author based on the analysis of the condition of the park traction rolling stock makes recommendations to update the fleet of locomotives. The necessity of conducting performance tests of modernized locomotives to determine their operating parameters. The necessity of optimizing the choice of control parameters for the convenience of operational testing of rolling stock and reducing their cost. Drafted and proposed an improved model performance test using a small number of control parameters to determine reliability. Contains the relationship between the number of control parameters during the test, the duration of their conduct and value, and accuracy of the test results to meet customer requirements testing.-
dc.publisherСхідноукраїнський національний університет імені Володимира Даляuk_UA
dc.subjectвипробування локомотивівuk_UA
dc.subjectмодернізаціяuk_UA
dc.subjectмодель експлуатаційних випробуваньuk_UA
dc.subjectоновлення парку тягового рухомого складуuk_UA
dc.subjectконтрольні параметриuk_UA
dc.subjecttest locomotivesuk_UA
dc.subjectmodernizationuk_UA
dc.subjectmodel performance testsuk_UA
dc.subjectrenewal of traction rolling stockuk_UA
dc.subjectcontrol parametersuk_UA
dc.titleОбґрунтування контролю малої кількості параметрів модернізованого тепловозу при проведенні експлуатаційних випробувань на надійністьuk_UA
dc.title.alternativeSubstantiation of control small scale quantity of parameters in upgraded locomotives start-reliability testinguk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:2015

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Mikheev.pdf264.72 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.