Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/20521
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШкрегаль, Олександр Миколайович-
dc.contributor.authorПархоменко, Лариса Олексіївна-
dc.contributor.authorАреф’єва, К. В.-
dc.contributor.authorShkregal', A.-
dc.contributor.authorParhomenko, L.-
dc.contributor.authorAref’єva, K.-
dc.date.accessioned2024-02-25T18:12:08Z-
dc.date.available2024-02-25T18:12:08Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationШкрегаль О. М. Вплив режимів роботи дизельного двигуна на інтенсивність зношування деталей кривошипно-шатунного механізму / О. М. Шкрегаль, Л. О. Пархоменко, К. В. Ареф’єва // Вісник Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля. - 2017. - № 4. - С. 244-247.uk_UA
dc.identifier.issn1998-7927 (print); 2664-6498 (online)-
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/20521-
dc.description.abstractUA: Проаналізовано основні причини зношування деталей підшипникового вузла дизельного двигуна в залежності від режимів роботи та запропоновані заходи щодо зменшення інтенсивності зношування кривошипношатунного механізму в передпусковий і пусковий періоди.uk_UA
dc.description.abstractEN: The main causes of wear of the details of the bearing assembly of a diesel engine are analyzed, depending on the operation modes. Measures are proposed to reduce the wear intensity of the crank mechanism in the pre-start and start-up periods.-
dc.publisherСхідноукраїнський національний університет імені Володимира Даляuk_UA
dc.subjectрежими роботиuk_UA
dc.subjectдизельuk_UA
dc.subjectкривошипно-шатунний механізмuk_UA
dc.subjectзношуванняuk_UA
dc.subjectпараметри роботиuk_UA
dc.subjectсили тертяuk_UA
dc.subjectoperating modesuk_UA
dc.subjectdieseluk_UA
dc.subjectcrank mechanismuk_UA
dc.subjectwearuk_UA
dc.subjectoperating parametersuk_UA
dc.subjectfrictional forcesuk_UA
dc.titleВплив режимів роботи дизельного двигуна на інтенсивність зношування деталей кривошипно-шатунного механізмуuk_UA
dc.title.alternativeInfluence of diesel engines operating modes on the intensity of wrapping the parts of the crop-shine mechanismuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:2017

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Shkrehal'.pdf317.18 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.