Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/20711
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБутенко, Володимир Михайлович-
dc.contributor.authorМеркулов, Віктор Сергійович-
dc.date.accessioned2024-03-01T15:47:45Z-
dc.date.available2024-03-01T15:47:45Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.citationБутенко В. М. Оптимізація моделі системи оперативного планування якістю навантаження-розвантаження / В. М. Бутенко, В. С. Меркулов // Збірник наукових праць Донецького інституту залізничного транспорту. - 2007. - № 9. - С. 5-8.uk_UA
dc.identifier.issn1993-5579 (print)-
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/20711-
dc.description.abstractДослідження якості функціонування інфраструктури залізничного транспорту (ІЗТ) стосуються й інших груп підприємств задіяних в перевезенні пасажирів та вантажів. У мовах дефіциту вагонного парку на функціонування ІЗТ суттєво впливають процеси вантажно-розвантажувальних робіт. Одним із важливіших предметів дослідження є якість вантажно-розвантажувальних робіт – яка безпосередньо впливає на функціонування ІЗТ.uk_UA
dc.publisherДонецький інститут залізничного транспорту Української державної академії залізничного транспортуuk_UA
dc.titleОптимізація моделі системи оперативного планування якістю навантаження-розвантаженняuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:2007

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бутенко.pdf767.39 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.