Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/20728
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКошевий, Сергій Васильович-
dc.date.accessioned2024-03-02T10:01:04Z-
dc.date.available2024-03-02T10:01:04Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationКошевий С. В. Використання пасивної дінамічної ідентифікації для визначення параметрів рухомого складу / С. В. Кошевий // Збірник наукових праць Донецького інституту залізничного транспорту. - 2008. - № 13 - С. 62-74.uk_UA
dc.identifier.issn1993-5579 (print)-
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/20728-
dc.description.abstractЯк відомо, у якості основних параметрів руху поїзда виступають швидкість руху і прискорення. Поточний контроль цих параметрів повинен здійснюватися з метою забезпечення безпечної зони зближення між попутно прямуючими суміжними поїздами. При цьому оптимальне і безпечне інтервальне регулювання руху поїздів (ІРРП) можливе лише при наявності необхідного об’єму інформації про дозвільні параметри руху, які залежать від ряду факторів, що характеризують і рухомий склад (категорія поїзду, його вага, довжина, технічні параметри локомотиву та вагонів – конструкційна швидкість, гальмівні властивості і т.д.), і ділянку колії, по якій рухається поїзд (дозвільна швидкість руху у відповідності до поїзного стану попереду поїзда, категорія та технічний стан колії, її поздовжній і поперечний профіль, наявність штучних споруд, постійних і тимчасових обмежень швидкості і т.п.).uk_UA
dc.publisherДонецький інститут залізничного транспорту Української державної академії залізничного транспортуuk_UA
dc.titleВикористання пасивної дінамічної ідентифікації для визначення параметрів рухомого складуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:2008

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кошевий.pdf401.4 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.