Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/20833
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorФалендиш, Анатолій Петрович-
dc.contributor.authorВолодарець, Микита Віталійович-
dc.date.accessioned2024-03-04T16:32:31Z-
dc.date.available2024-03-04T16:32:31Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationФалендиш А. П. Розробка моделі розрахунку техніко-економічних параметрів маневрового тепловозу із застосуванням гібридної тяги / А. П. Фалендиш, М. В. Володарець // Збірник наукових праць Донецького інституту залізничного транспорту. - 2010. - № 23. - С. 156-162.uk_UA
dc.identifier.issn1993-5579 (print)-
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/20833-
dc.description.abstractРежим роботи маневрових тепловозів характеризується різко змінним режимом роботи, при цьому 50 – 60 % часу він працює на холостому ходу; 45 – 70 % на низьких навантаженнях і лише 2 – 5 % часу на номінальних навантаженнях. Одним із способів підвищення економічності експлуатації маневрових тепловозів є заміна існуючої дизель-генераторної установки на дизельгенераторну установку малої потужності з накопичувачем енергії. У якості можливих накопичувачів енергії можуть бути використані акумуляторні батареї, конденсатори високої ємності, гіроскопічні апарати. Виникає необхідність в розробці такого гібридного локомотиву.uk_UA
dc.publisherДонецький інститут залізничного транспорту Української державної академії залізничного транспортуuk_UA
dc.titleРозробка моделі розрахунку техніко-економічних параметрів маневрового тепловозу із застосуванням гібридної тягиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:2010

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Фалендиш.pdf334.31 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.