Please use this identifier to cite or link to this item:
http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/20833
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Фалендиш, Анатолій Петрович | - |
dc.contributor.author | Володарець, Микита Віталійович | - |
dc.date.accessioned | 2024-03-04T16:32:31Z | - |
dc.date.available | 2024-03-04T16:32:31Z | - |
dc.date.issued | 2010 | - |
dc.identifier.citation | Фалендиш А. П. Розробка моделі розрахунку техніко-економічних параметрів маневрового тепловозу із застосуванням гібридної тяги / А. П. Фалендиш, М. В. Володарець // Збірник наукових праць Донецького інституту залізничного транспорту. - 2010. - № 23. - С. 156-162. | uk_UA |
dc.identifier.issn | 1993-5579 (print) | - |
dc.identifier.uri | http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/20833 | - |
dc.description.abstract | Режим роботи маневрових тепловозів характеризується різко змінним режимом роботи, при цьому 50 – 60 % часу він працює на холостому ходу; 45 – 70 % на низьких навантаженнях і лише 2 – 5 % часу на номінальних навантаженнях. Одним із способів підвищення економічності експлуатації маневрових тепловозів є заміна існуючої дизель-генераторної установки на дизельгенераторну установку малої потужності з накопичувачем енергії. У якості можливих накопичувачів енергії можуть бути використані акумуляторні батареї, конденсатори високої ємності, гіроскопічні апарати. Виникає необхідність в розробці такого гібридного локомотиву. | uk_UA |
dc.publisher | Донецький інститут залізничного транспорту Української державної академії залізничного транспорту | uk_UA |
dc.title | Розробка моделі розрахунку техніко-економічних параметрів маневрового тепловозу із застосуванням гібридної тяги | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | 2010 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Фалендиш.pdf | 334.31 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.