Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/20962
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКисіль, Світлана Вікторівна-
dc.contributor.authorKysil, Svitlana Viktorivna-
dc.date.accessioned2024-03-08T16:56:31Z-
dc.date.available2024-03-08T16:56:31Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationКисіль С. В. Аналіз існуючих додаткових послуг залізничних підприємств / С. В. Кисіль // Энергосбережение. Энергетика. Энергоаудит. - 2015. - № 1. - С. 38-45.uk_UA
dc.identifier.issn2218-1849 (print); 2313-8890 (online)-
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/20962-
dc.description.abstractUA: Стаття присвячена аналізу існуючих додаткових послуг залізничних підприємств (типу вокзал – пасажирський). В ході дослідження було виявлено, що доходи від додаткових послуг вокзалів залежать від сезонності (влітку доходи зростають, взимку знижуються), днів тижня (ріст доходів спостерігається у п’ятницю та неділю) та часу доби (у нічний час спостерігається падіння доходів). Проведена оцінка їх складу на головних вокзалах України. Виявлені закономірності формування додаткових послуг та сформовані рекомендації для збільшення доходних надходжень від додаткових послуг. Склад додаткових послуг є достатньо різноманітним в залежності від існуючого попиту. Проведені дослідження дозволили виділити чинники, що впливають на склад додаткових послуг вокзалів, а саме: територіальне розташування, туристична спрямованість, виробнича площа, міжнародна спрямованість.uk_UA
dc.description.abstractEN: The article analyzes the existing railway undertakings additional services (such as station - passenger). The survey found that revenues from additional services stations depend on seasonal (summer growing revenues, reduced winter), day of the week (revenue growth observed in Friday and Sunday) and time of day (at night there is a decline of income). The estimation of structure in the main stations of Ukraine. The identified patterns of formation of additional services generated recommendations for increasing revenue receipts from additional services. Composition of additional services are quite varied, depending on current demand. Past studies have allowed to identify factors that affect the composition of additional services stations, namely: geographic location, travel direction, production area, an international orientation.-
dc.publisherНаціональний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"uk_UA
dc.subjectзалізничне підприємствоuk_UA
dc.subjectвокзалuk_UA
dc.subjectдодаткові послугиuk_UA
dc.subjectоцінкаuk_UA
dc.subjectкількість відправлених пасажирівuk_UA
dc.subjectдоходиuk_UA
dc.subjectrailway enterpriseuk_UA
dc.subjectstationuk_UA
dc.subjectadditional servicesuk_UA
dc.subjectassessmentuk_UA
dc.subjectnumber of passengersuk_UA
dc.subjectrevenuesuk_UA
dc.titleАналіз існуючих додаткових послуг залізничних підприємствuk_UA
dc.title.alternativeAnalysis of existing additional services railway enterprisesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:2015

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kysil.pdf584.99 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.