Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/21064
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМкртичьян, Олена Миколаївна-
dc.date.accessioned2024-03-14T15:51:03Z-
dc.date.available2024-03-14T15:51:03Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationСилабус з дисципліни "Маркетингові дослідження". ІІ семестр 2023-2024 н.р. / укладач О. М. Мкртичьян. - Харків : УкрДУЗТ, 2023. - 10 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/21064-
dc.description.abstractСьогодні маркетингові дослідження є однією з головних функцій маркетингової діяльності будь-якого підприємства. Маркетингові дослідження забезпечують топменеджмент інформацією для прийняття управлінських рішень. Чим більш достовірною, точною і оперативною буде ця інформація, тим більше шансів у підприємства краще задовольнити потреби споживачів, випередити своїх конкурентів і, тим самим, досягти успіху на ринку. Саме це визначає місце дисципліни «Маркетингові дослідження» у загальному процесі підготовки бакалавра зі спеціальності «Маркетинг». Дисципліна «Маркетингові дослідження» входить до блоку базових дисциплін професійної підготовки бакалавра за спеціальністю 075 Маркетинг. Вивчаючі цей курс, студенти оволодіють теоретичними методами і практичними навичками організації і проведення маркетингових досліджень.uk_UA
dc.publisherУкраїнський державний університет залізничного транспортуuk_UA
dc.titleМаркетингові дослідженняuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:ОП "Маркетинг"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
силабус.pdf661.57 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.