Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/21083
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЧебанова, Оксана Павлівна-
dc.date.accessioned2024-03-15T03:49:18Z-
dc.date.available2024-03-15T03:49:18Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationСилабус з дисципліни "Паблік рилейшнз". ІІ семестр 2023/2024 н.р. / укладач О. П. Чебанова. - Харків : УкрДУЗТ, 2023. - 10 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/21083-
dc.description.abstractУправління суспільними відносинами (ПР) як дисципліна в Україні з'явилася недавно, викладається з середини 90-х років. Тому необхідно зробити деякі пояснення. Управління суспільними відносинами - це діяльність, що має міжнародну назву public relations (PR або ПР). На наш погляд, вираз «управління суспільними відносинами» є також актуальним перекладом виразу «public relations». Хоча більшого поширення отримав переклад «зв'язки з громадськістю». ПР сформувалися як професія на початку XX століття і зайняли міцне місце в системі економічних і суспільних відносин цивілізованих країн. ПР забезпечують гармонійну взаємодію між владою і населенням, виробникам товарів і споживачами, сприяють розвитку соціально відповідального бізнесу, прогресивним демократичним процесам в політичному і громадському житті. ПР - це і самостійна, динамічна галузь сучасного бізнесу. Прибутки на світовому ринку ПР складають тисячі мільйонів доларів на рік. В Україні історія ПР почалася в 90-і роки XX століття. Нова область діяльності настільки бурхливо розвивається, що сьогодні є підстави говорити про український ПР, мають свою національну специфіку. Спочатку українські традиції ПР найбільш активно формувалися в політиці. Однак законодавча і виконавча влада, а також бізнес стали приділяти все більш серйозну увагу управлінню суспільними відносинами. Зростання попиту на ПР-послуги робить актуальним завдання підвищення рівня і масштабів підготовки відповідних фахівців. А якщо говорити про українські залізниці, то останнім часом вкрай гостро постала необхідність застосування методів ПР для формування позитивного іміджу УЗ. Метою названої спеціалізації є підготовка фахівців, що мають базовий комплекс знань з проблем соціальної комунікації, що використовуються в даний час технологіям акумуляції і поширення інформації, що мають навички аналітичної та практичної діяльності в галузі управління соціальними відносинами.uk_UA
dc.publisherУкраїнський державний університет залізничного транспортуuk_UA
dc.titleПаблік рилейшнзuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:ОП "Маркетинг"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
силабус.pdf229.95 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.