Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/21702
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБлизнюк, Леся Миколаївна-
dc.date.accessioned2024-04-07T20:00:38Z-
dc.date.available2024-04-07T20:00:38Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationСилабус з дисципліни "Практична педагогічна діяльність". 2023-2024 н.р. ; аспіранти ІІ-го року навчання ; освітній рівень : третій (доктор філософії) ; галузі знань : 05 Соціальні та поведінкові науки, 12 Інформаційні технології, 13 Механічна інженерія, 15 Автоматизація та приладобудування, 17 Електроніка та телекомунікації, 19 Архітектура та будівництво, 27 Транспорт ; спеціальності : 051 Економіка, 133 Галузеве машинобудування, 152 Метрологія та інформаційно-вимірювальні техніка, 172 Телекомунікації та радіотехніка, 192 Будівництво та цивільна інженерія, 273 Залізничний транспорт, 275 Транспортні технології (залізничний транспорт), 126 Інформаційні системи та технології / укладач Л. М. Близнюк. - Харків : УкрДУЗТ, 2023. - 8 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/21702-
dc.description.abstractПедагогічна діяльність, за якою б формі вона не відбувалась – це складна за функціональною структурою та психологічним змістом праця, яка потребує від педагога прояву всіх властивостей і характеристик його особистості. Не дивлячись на те, що для будь-якого кваліфікованого спеціаліста необхідні глибокі знання, для педагогічної діяльності особливо важливі професійно значущі особистісні якості. Становлення педагога – це в першу чергу формування його як особистості і лише потім – як професійного працівника, що володіє спеціальними знаннями в певній галузі педагогічної діяльності. Практична діяльність педагога є різнобічною, гуманною і змістовною, вона потребує ґрунтовної підготовки та має багато вимірів. Важливо усвідомлювати, що діяльність педагога складається з певних елементів, які взаємопов'язані й утворюють своєрідну структуру, систему й послідовність. Педагогічна діяльність може бути успішною лише в тому випадку, коли структура особистості педагога відповідає структурі діяльності. Основні області педагогічної діяльності потребують особливих здібностей, а від аспірантів, що в подальшому мають на меті пов'язати свою професійну діяльність з викладацькою працею, в першу чергу вимагається компетентнісно та обгрунтовано вміти оперувати основними постулатами практичних методик сучасної світової педагогічної науки.uk_UA
dc.publisherУкраїнський державний університет залізничного транспортуuk_UA
dc.titleПрактична педагогічна діяльністьuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:ОНП "Технології штучного інтелекту"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
силабус..pdf455.31 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.