Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/21716
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТолстов, Іван Вікторович-
dc.date.accessioned2024-04-07T20:51:28Z-
dc.date.available2024-04-07T20:51:28Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationСилабус з дисципліни "Психологія ділового спілкування". Укладач І. В. Толстов. - Харків : УкрДУЗТ, 2023. - 7 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/21716-
dc.description.abstractУ сучасних очікуваннях міжнародного ринку праці, які фіксуються останніми дослідженнями, помітним є дедалі більше посилення уваги до універсальних, соціальнопсихологічних компетенцій фахівців не залежно від їхньої спеціалізації. Представники бізнесу, співробітники кадрових служб провідних компаній різних країн світу серед найбільш затребуваних вже зараз і у найближчому майбутньому компетенцій працівників називають їхнє: аналітичне мислення й інноваційність, проактивність у навчанні, креативність, оригінальність та ініціативність, лідерство і соціальний вплив, емоційний інтелект та ін. Тобто здатність до успішної соціальної взаємодії, командної співпраці, ефективність у соціально-психологічному впливі, управлінні мотивацією, лідерство, навички емоційної саморегуляції і самоорганізації та ін. стають в один рівень і навіть часом випереджають за своєю актуальністю вузько спеціальні професійні знання та вміння. Саме на розвиток соціально-психологічної, комунікативної компетентності майбутніх фахівців, зокрема у сфері ділової комунікації, і спрямований навчальний курс «Психологія ділового спілкування».uk_UA
dc.publisherУкраїнський державний університет залізничного транспортуuk_UA
dc.titleПсихологія ділового спілкуванняuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:ОНП "Комп’ютерні мережеві технології"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
силабус.pdf350.99 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.