Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/2183
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorCмоляр, Софія Віталіївна-
dc.contributor.authorРадченко, Сергій Васильович-
dc.contributor.authorЖученко, Олександр Сергійович-
dc.contributor.authorПриходько, Сергій Іванович-
dc.contributor.authorШтомпель, Микола Анатолійович-
dc.contributor.authorSmolyar, S.-
dc.contributor.authorRadchenko, S.-
dc.contributor.authorZhuchenko, О.-
dc.contributor.authorPrihodko, S.-
dc.contributor.authorShtompel, М.-
dc.date.accessioned2020-06-20T14:57:08Z-
dc.date.available2020-06-20T14:57:08Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationCмоляр С. В. Аналіз особливостей моделей оптичних транспортних мереж / С. В. Cмоляр, С. В. Радченко, О. С. Жученко, С. І. Приходько, М. А. Штомпель // Інформаційно-керуючі системи на залізничному транспорті. - 2018. - № 5. - С. 50-54.uk_UA
dc.identifier.issn1681-4886 (рrint); 2413-3833 (online)-
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/2183-
dc.description.abstractUA: Розглянуто особливості побудови моделей оптичних транспортних мереж. Зазначено, що моделі мають спільні риси: ієрархічну рівневу побудову, де кожен рівень має самостійний і незалежний від інших рівнів набір функцій; наявність фізичного рівня; утворення трактів фізичного і віртуального характерів; рівні взаємодії з користувачем транспортної мережі. Зазначено відмінність моделей транспортних мереж SDH і АТМ, яка полягає у тому, що транспортний ресурс мережі SDH надається в розпорядження користувачу постійно, незалежно від інформаційного потоку і з фіксованою швидкістю передачі, у той час як транспортні ресурси мережі АТМ надаються в розпорядження користувачу лише при наявності потоку інформаційного навантаження. Обґрунтовано, що серед трьох мереж: SDH, АТМ та OTN-OTH, найбільший транспортний ресурс може забезпечити тільки модель мережі OTN-OTH. Визначено, що мережа Ethernet надає високоякісні цифрові послуги, незважаючи на відносно дешеве рішення з транспортування мультимедійного трафіка до користувацьких терміналів.uk_UA
dc.description.abstractEN: Features of construction of models of optical transport networks are considered. It is noted that the models have common features: a hierarchical level structure, where each level has an independent set of functions, which are independent of other levels; presence of physical level; the formation of paths of physical and virtual characters; levels of interaction with the user of the transport network. The difference between SDH and ATM transport models is in that the SDH network transport resource is provided to the user continuously, regardless of the information flow with the fixed transmission speed, while the transport resources of the ATM network are provided to the user only when the presence of a flow of information load. It has been substantiated that among the three networks: SDH ATM and OTN-OTH, only the OTN-OTH network model can provide the largest transport resource. It has been determined that the Ethernet network provides high-quality digital services, despite the relatively cheap solution for the transport of multimedia traffic to user terminals.-
dc.publisherУкраїнський державний університет залізничного транспортуuk_UA
dc.subjectмодельuk_UA
dc.subjectоптична мережаuk_UA
dc.subjectтранспортна мережаuk_UA
dc.subjectтелекомунікаційні технологіїuk_UA
dc.subjectSDHuk_UA
dc.subjectATMuk_UA
dc.subjectOTN-OTHuk_UA
dc.subjectEthernetuk_UA
dc.subjectmodeluk_UA
dc.subjectoptical networkuk_UA
dc.subjecttransport networkuk_UA
dc.subjecttelecommunication technologiesuk_UA
dc.subjectSDHuk_UA
dc.subjectАТМuk_UA
dc.subjectOTN-OTHuk_UA
dc.subjectEthernetuk_UA
dc.titleАналіз особливостей моделей оптичних транспортних мережuk_UA
dc.title.alternativeAnalysis of the features of models of optical transport networksuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:№ 5

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Smolyar.pdf185.74 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.