Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/21858
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorФомін, Олексій Вікторович-
dc.contributor.authorЛовська, Альона Олександрівна-
dc.contributor.authorFomin, O.-
dc.contributor.authorLovska, A.-
dc.date.accessioned2024-04-10T18:32:50Z-
dc.date.available2024-04-10T18:32:50Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationФомін О. В. Визначення навантаженості напіввагона з пружними елементами в несучій конструкції / О. В. Фомін, А. О. Ловська // Логістичне управління та безпека руху на транспорті: збірник наукових праць науково-практичної конференції (1-2 грудня 2020 р.). – Сєвєродонецьк : СНУ ім. В. Даля, 2020. – С. 169-171.uk_UA
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/21858-
dc.description.abstractUA: Для зменшення динамічної навантаженості напіввагона в експлуатації запропоновано заходи щодо удосконалення хребтової балки, як основного несучого елемента рами. Особливістю хребтової балки є те, що її середня частина (відстань між задніми упорами автозчепів) складається з П-подібного профілю, перекритого горизонтальним листом на якому розміщується двотавр. Між горизонтальною частиною полки П-подібного профілю та листом встановлюються пружні елементи. Запропоноване рішення обґрунтовано теоретичними розрахунками динаміки та міцності (втомної міцності) несучої конструкції напіввагона при основних експлуатаційних режимах навантаження. Проведені дослідження сприятимуть зменшенню динамічної навантаженості несучих конструкцій вагонів в експлуатації, а також створенню інноваційного рухомого складу.uk_UA
dc.description.abstractEN: . To reduce the dynamic load of an open top wagon in operation, measures have been proposed to improve the carrier beam as the main load-bearing element in the frame. The peculiarity of the ridge beam is that its middle part (distance between the rear coupling stops) consists of a P-profile overlapped with a horizontal sheet on which the I-beams are placed. The elastic elements are placed between the horizontal part of the P-profile shelf and the sheet. The proposed solution is justified by theoretical calculations of the dynamics and strength (fatigue strength) of the open top wagon load-bearing structure under the main operating conditions of loading. The research performed will help to reduce the dynamic load on the open top wagon load-bearing structures in operation and to create innovative rolling stock structures.-
dc.publisherСхідноукраїнський національний університет імені Володимира Даляuk_UA
dc.subjectвантажний вагонuk_UA
dc.subjectнапіввагонuk_UA
dc.subjectнесуча конструкціяuk_UA
dc.subjectхребтова балкаuk_UA
dc.subjectдинамічна навантаженістьuk_UA
dc.subjectміцністьuk_UA
dc.subjectвтомна міцністьuk_UA
dc.subjectчастотний аналізuk_UA
dc.subjectтранспортна механікаuk_UA
dc.subjectзалізничний транспортuk_UA
dc.subjectfreight wagonuk_UA
dc.subjectopen top wagonuk_UA
dc.subjectload-bearing structureuk_UA
dc.subjectcarrier beamuk_UA
dc.subjectdynamic loadinguk_UA
dc.subjectstrengthuk_UA
dc.subjectfatigue strengthuk_UA
dc.subjectfrequency analysisuk_UA
dc.subjecttransport mechanicsuk_UA
dc.subjectrailway transportuk_UA
dc.titleВизначення навантаженості напіввагона з пружними елементами в несучій конструкціїuk_UA
dc.title.alternativeDetermination of the load of an open top wagon with elastic elements in the load-bearing structureuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:2020

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Fomin.pdf4.74 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.