Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/21951
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБутько, Тетяна Василівна-
dc.contributor.authorПрохоров, Віктор Миколайович-
dc.contributor.authorПархоменко, Лариса Олексіївна-
dc.contributor.authorДолгополов, Петро Віталійович-
dc.contributor.authorКонстантінов, Денис Володимирович-
dc.date.accessioned2024-04-14T09:43:42Z-
dc.date.available2024-04-14T09:43:42Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationСилабус з дисципліни "Основи теорії транспортних процесів та систем". І семестр 2023-2024 н.р. ; освітній рівень : перший (бакалавр) ; галузь знань : 27 Транспорт ; спеціальність : 275.02 Транспортні технології (на залізничному транспорті) ; освітні програми : Організація перевезень і управління на транспорті (ОПУТ) , Організація міжнародних перевезень (ОМП) , Митний контроль на транспорті (МКТ) , Транспортний сервіс та логістика (ТСЛ) / укладачі : Т. В. Бутько, В. М. Прохоров, Л. О. Пархоменко, В. П. Долгополов, Д. В. Константінов. - Харків : УкрДУЗТ, 2023. - 12 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/21951-
dc.description.abstractМетодологією вивчення функціонування такої складної системи як транспортна безумовно є системний підхід, що визначає систему, як комплекс функціонально взаємопов’язаних елементів (підсистем). З позицій системного підходу транспортна система взагалі і зокрема залізнична транспортна система - це сукупність пристроїв, що призначені для виконання всіх операцій з транспортування вантажів і пасажирів і представляє систему великої розмірності. Таку унікальну систему, як єдине ціле, можливо дослідити з метою виявлення тільки самих загальних закономірностей її функціонування. Тому для більш детального дослідження проводять її декомпозицію на підсистеми меншої розмірності, що виконують обмежений склад операцій перевізного процесу (залізничні напрямки, вузли, дільниць, технічні станції, локомотивні і вагоні депо та інше). Взаємодія підсистем в часі і просторі визначається сумісністю транспортного процесу, що є неперервним, регулюється нормативно - технологічними документами - планом формування поїздів для мережі залізниць та графіком руху пасажирських і вантажних поїздів. Найбільш поширеними математичними методами, що використовуються при вивченні ОТТПС, є теорія ймовірностей і математична статистика, теорія масового обслуговування, комбінаторний аналіз, методи лінійного і нелінійного програмування, теорія графів, імітаційне моделювання, теорія потоків у мережах.uk_UA
dc.publisherУкраїнський державний університет залізничного транспортуuk_UA
dc.titleОснови теорії транспортних процесів та системuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:ОП "Митний контроль на транспорті (залізничний транспорт)"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
силабус.pdf520.67 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.