Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/22111
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorFomin, Oleksij-
dc.contributor.authorLovska, Alyona-
dc.contributor.authorФомін, Олексій Вікторович-
dc.contributor.authorЛовська, Альона Олександрівна-
dc.date.accessioned2024-04-18T13:39:18Z-
dc.date.available2024-04-18T13:39:18Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationFomin O. Load calculation of the load-carrying structure of a tank car in operating modes / O. Fomin, A. Lovska // Збірник наукових праць Національного університету Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка. Галузеве машинобудування, будівництво. - 2021. - Вип. 1. - С. 126-134.uk_UA
dc.identifier.issn2409-9074 (print); 2518-1106 (online)-
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/22111-
dc.description.abstractEN: The article determines dynamic load and strength of the load-carrying structure of a tank car with elastic-friction connections in the boiler bearings and between boiler bearings and the boiler bearer. It was established that the use of elastic-friction connections allows to reduce the dynamic load on the tank car by almost 36% in comparison with the prototype. The results of stress calculation showed that the maximum equivalent stresses in the load-carrying structure of a tank car occur in the interaction area of the center sill with the draw-bar and do not exceed the allowable values. The conducted research will allow to increase the operational efficiency of tank cars by reduction of operating costs, and will also promote the creation of their innovative designs.uk_UA
dc.description.abstractUA: Підвищення ефективності експлуатації залізничної галузі вимагає впровадження інноваційних конструкцій рухомого складу, зокрема вагонів. Найбільш розповсюдженим типом вагону для перевезення наливних вантажів є вагони-цистерни. Несуча конструкція вагонів-цистерн випробовує дії значних циклічних навантажень в експлуатації. Це викликає їх пошкодження. В матеріалах статті наведені результати щодо удосконалення несучої конструкції вагона-цистерни шляхом зменшення динамічної навантаженості посередництвом впровадження пружно-фрикційних зв’язків між котлом та його опорами, а також між опорами та рамою. Для обґрунтування запропонованого рішення використано класичні методи теорії коливань та динаміки вагонів, методи розв’язання диференціальних рівнянь руху, зокрема, метод Рунге-Кутта, реалізований в програмному комплексі MathCad, а також метод скінчених елементів, здійснений в SolidWorks Simulation. Проведено визначення динамічної навантаженості та міцності несучої конструкції вагонацистерни з пружно-фрикційними зв’язками в опорах котла та між опорами та рамою. Встановлено, що використання пружно-фрикційних зв’язків дозволяє зменшити динамічну навантаженість вагона-цистерни у порівнянні з прототипом майже на 36%. Результати розрахунку на міцність показали, що максимальні еквівалентні напруження в несучій конструкції вагона-цистерни виникають в зоні взаємодії хребтової балки зі шворневою та не перевищують допустимих значень. При цьому проектний строк служби несучої конструкції більше ніж на 20% вищий за строк служби вагонапрототипу. Коефіцієнт опору втомі з урахуванням запропонованих конструкційних рішень склав 4,2, що вдвічі перевищує допустимий. Проведені дослідження дозволять підвищити ефективність експлуатації вагонів-цистерн шляхом зменшення витрат на утримання, а також сприятимуть створенню їх інноваційних конструкцій.-
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherНаціональний університет "Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка"uk_UA
dc.subjecttransport mechanicsuk_UA
dc.subjecttank caruk_UA
dc.subjectload-carrying structureuk_UA
dc.subjectdynamic loaduk_UA
dc.subjectstrengthuk_UA
dc.subjectfatigue strength coefficientuk_UA
dc.subjectтранспортна механікаuk_UA
dc.subjectвагон-цистернаuk_UA
dc.subjectнесуча конструкціяuk_UA
dc.subjectдинамічна навантаженістьuk_UA
dc.subjectміцністьuk_UA
dc.subjectкоефіцієнт опору втоміuk_UA
dc.titleLoad Calculation of the Load-carrying Structure of a Tank Car in Oper-ating Modesuk_UA
dc.title.alternativeВизначення навантаженості несучої конструкції вагона-цистерни при експлуатаційних режимахuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:2021

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Fomin.pdf910.14 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.