Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/2211
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯковлев, Сергій Сергійович-
dc.contributor.authorЯковлев, Сергей Сергеевич-
dc.contributor.authorYakovlev, Sergey Sergeevich-
dc.date.accessioned2020-06-21T13:41:00Z-
dc.date.available2020-06-21T13:41:00Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationЯковлев С. С. Забезпечення технологічної надійності роботи підрозділів ремонтного господарства локомотивного депо / С. С. Яковлев // Інформаційно-керуючі системи на залізничному транспорті. - 2019. - № 4. - С. 27-39.uk_UA
dc.identifier.issn1681-4886-
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/2211-
dc.description.abstractUA: Розглянуто питання забезпечення технологічної надійності роботи ремонтних підрозділів локомотивного депо з ремонту швидкісного рухомого складу за критерієм оптимальної кількості виконавців у ремонтних бригадах, що забезпечить виконання ТО, ПР для приписного парку локомотивів, у тому числі з інших локомотивних депо. Визначено залежності зміни ймовірності обслуговування заявки на ремонт від інтенсивності потоку заявок на ремонт, а також оптимальну кількість виконавців у ремонтних бригадах. RU: Рассмотрены вопросы обеспечения технологической надежности работы ремонтных подразделений локомотивного депо по ремонту скоростного подвижного состава по критерию оптимального количества исполнителей в ремонтных бригадах, что обеспечит выполнение ТО, ТР для приписного парка локомотивов, в том числе из других локомотивных депо. Определены зависимости изменения вероятности обслуживания заявки на ремонт от интенсивности потока заявок на ремонт, а также оптимальное количество исполнителей в ремонтных бригадах. EN: Considered the issues of ensuring technological reliability of work of repair subdivisions of the locomotive depot specialized in repair of high-speed rolling stock, by the criterion of the optimal number of specialists in repair team, that will ensuring maintenance and ongoing repairs for the current fleet of locomotives, including from other locomotive depots. It is determined that the efficiency of modern repair production is affected by the instability of the volume of work performed. This has a negative impact on both the use of labor resources and the quality of repair work. From a mathematical point of view, repair service can be considered as a queuing system with a regulated time for the application (on repair of locomotive section, technical nodes, parts) in a system with orderly maintenance, the input of which receives the simplest stream of applications A with intensity λ, and at the exit of the system two streams are formed: B - applications that are serviced with intensity λ0, and C - applications that are not serviced with intensity λH.uk_UA
dc.publisherУкраїнський державний університет залізничного транспортуuk_UA
dc.subjectімовірність обслуговуванняuk_UA
dc.subjectпараметр потоку заявок на ремонтuk_UA
dc.subjectвероятность обслуживанияuk_UA
dc.subjectпараметр потока заявок на ремонтuk_UA
dc.subjectservice probabilityuk_UA
dc.subjectrepair claims flow parameteruk_UA
dc.titleЗабезпечення технологічної надійності роботи підрозділів ремонтного господарства локомотивного депоuk_UA
dc.title.alternativeОбеспечение технологической надёжности работы подразделений ремонтного хозяйства локомотивного депоuk_UA
dc.title.alternativeРroviding technological reliability of the working of locomotive depot reports subdivisionsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:№ 4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Yakovlev.pdf1.78 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.