Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/22142
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОбруч, Ганна Володимирівна-
dc.date.accessioned2024-04-19T14:08:32Z-
dc.date.available2024-04-19T14:08:32Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationСилабус з дисципліни "Організаційна культура підприємств". І семестр 2023-2024 н.р. ; освітній рівень : перший (бакалавр) ; галузь знань : 07 Управління та адміністрування ; спеціальність : 076 Підприємництво та торгівля ; освітня програма : Підприємництво, торгівля та біржова діяльність (ПТБД) / укладач Г. В. Обруч. - Харків : УкрДУЗТ, 2023. - 12 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/22142-
dc.description.abstractОдин із факторів, який значно впливає на діяльність будь-якої організації, визначає її адаптованість до змін зовнішнього середовища та внутрішню єдність, можливість витримувати конкуренцію та забезпечувати ефективну діяльність – це її культура. Західні фахівці, які досліджували чинники успіху провідних компаній світу, ще у 70-80-х роках ХХ століття звернули увагу на вплив особливостей культури тієї чи іншої організації на її діяльність. Так, дослідники зазначають, що у 90-ті роки ХХ століття серед високоприбуткових західних компаній 88% мали чітко означену філософію діяльності з ясно усвідомленою роллю культурних факторів та мали підрозділи або осіб, які безпосередньо відповідали за організацію процесу впровадження «вищих цінностей», 65% – мали особливі програми ув’язки цих цінностей з заходами щодо підвищення продуктивності, 58% - цільові курси підготовки персоналу для прийняття таких цінностей. Вивчення організаційної культури, її змісту, принципів, функцій дозволяє аналізувати: - роль організаційної культури як найважливішої умови ефективної діяльності будьякої організації; - силу організаційної культури як ступінь її прояву в організації; - можливі зміни організаційної культури під впливом як зовнішнього, так і внутрішнього середовища організації; - особливості сприйняття організаційної культури в процесі ділового та міжособистісного спілкування, оцінки персоналу, адаптації; - ступінь впливу на організаційну культуру національного менталітету і особливості його прояву в управлінні персоналом на сучасному етапі розвитку української економіки. Курс має на меті сформувати та розвинути компетентності студентів, що у сукупності відносяться до загальнокультурних, ціннісно-смислових, особистісного самовдосконалення, навчально-пізнавальних, творчих, інформаційних, комунікативних.uk_UA
dc.publisherУкраїнський державний університет залізничного транспортуuk_UA
dc.titleОрганізаційна культура підприємствuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:ОП "Підприємництво, торгівля та біржова діяльність"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
силабус.pdf505.82 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.