Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/22465
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКолесник, М. А.-
dc.contributor.authorКрикун, Оксана Петрівна-
dc.date.accessioned2024-04-28T15:27:04Z-
dc.date.available2024-04-28T15:27:04Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationКолесник М. А. Сутність принципу узгодження при проектуванні деталей ЦПГ / М. А. Колесник, О. П. Крикун // Інженерія поверхні та реновація виробів: матеріали 20-ї Міжнародної науково-технічної конференції, 01-05 червня 2020 р. – Київ: АТМ України, 2020. – С. 43-45.uk_UA
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/22465-
dc.description.abstractСтосовно до трибосистеми, якими по праву можна вважати поршневий двигун в цілому і його ЦПГ зокрема, цей принцип можна охарактеризувати як принцип узгодження або принцип трибоадаптівності. Оскільки сам процес тертя являє собою приклад дисипативної самоорганізації, при якій робота вузла тертя при створенні відповідних умов може протікати з мінімальними втратами енергії і матеріалу, застосування принципу узгодження до деталей, що труться і змащує їх матеріалами є найбільш ефективним.uk_UA
dc.publisherАсоціація технологів-машинобудівників Україниuk_UA
dc.titleСутність принципу узгодження при проектуванні деталей ЦПГuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:2020

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Колесник.pdf1.73 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.