Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/22917
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бабанін, Олександр Борисович | - |
dc.contributor.author | Горобченко, Олександр Миколайович | - |
dc.date.accessioned | 2024-05-13T11:50:51Z | - |
dc.date.available | 2024-05-13T11:50:51Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.citation | Бабанін О.Б. Методологічні основи побудови локомотивних СППР / О. Б. Бабанін, О. М. Горобченко // Логістичне управління та безпека руху на транспорті: збірник тез науково-практичної конференцїї студентів та молодих вчених, 4-6 листопада 2014 р. – Сєвєродонецьк : СНУ ім. В. Даля, 2014. – С. 83-86. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/22917 | - |
dc.description.abstract | Аналіз наявних статистичних даних і цілого ряду публікацій показує, що на залізницях світу щорічно відбуваються десятки аварій. Особливо актуальна проблема забезпечення безпеки руху локомотивними бригадами. Розробка і впровадження нових заходів безпеки, що основані на використанні інтелектуальних технологій, є актуальним і пріоритетним напрямком наукових досліджень в транспортній галузі. Системи, що побудовані на використанні автоматизації процесу керування локомотивом, в теперішній час достатньо удосконалені. Але вони наблизились до ліміту свого використання. Подальший розвиток керуючих систем в локомотивному господарстві не можливий без використання теорії штучного інтелекту. | uk_UA |
dc.publisher | Східноукраїнський національний університет імені Володимира Даля | uk_UA |
dc.title | Методологічні основи побудови локомотивних СППР | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | 2014 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Бабанін.pdf | 2.48 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.