Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/22965
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоваленко, Дмитро Миколайович-
dc.date.accessioned2024-05-14T15:17:27Z-
dc.date.available2024-05-14T15:17:27Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationКоваленко Д. М. Удосконалення режимів стендових випробувань моторно-осьових підшипників маневрових тепловозів / Д.М. Коваленко // Сучасні технології у промисловому виробництві: матеріали ІІІ Всеукраїнської міжвузівської науково-технічної конференції, м. Суми, 22-25 квітня 2014 р. – Суми: СумДУ, 2014.– С. 38-39.uk_UA
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/22965-
dc.description.abstractДіюча нині система ремонту тягового рухомого складу базується в основному на досвіді багаторічного досвіду. Встановлені нормативи визначають строки та час роботи маневрового локомотива, а також об’єм і технологію ремонту. Первинні нормативи або допуски встановлюються виробником. В процесі подальшої експлуатації та накопичення досвіду ці нормативи змінюються та коригуються.uk_UA
dc.publisherСумський державний університетuk_UA
dc.titleУдосконалення режимів стендових випробувань моторно-осьових підшипників маневрових тепловозівuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:2014

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Коваленко.pdf388.69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.