Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/2304
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorНескуба, Тетяна Володимирівна-
dc.contributor.authorВерцанов, А. С.-
dc.contributor.authorНескуба, Т. В.-
dc.contributor.authorВерцанов, А. С.-
dc.contributor.authorNeskuba, T. V.-
dc.contributor.authorVertsanov, A. S.-
dc.date.accessioned2020-07-13T08:13:52Z-
dc.date.available2020-07-13T08:13:52Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationНескуба Т. В. Планування стратегічних та оперативних заходів оптимізації товарного асортименту підприємства / Т. В. Нескуба, А. С. Верцанов // Вісник економіки транспорту та промисловості. - 2019. - № 67. - С. 51-57.uk_UA
dc.identifier.issn2075-4892-
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/2304-
dc.description.abstractUA: Визначено, що діяльність підприємств на сучасному етапі ринкових відносин пов’язана зі своєчасним реагуванням на швидку зміну умов мінливого середовища. В статті визначено основні заходи стратегічного та оперативного планування товарної політики підприємства, які дозволять забезпечити ефективну оптимізацію його товарного асортименту на кожному етапі життєвого циклу товару відповідно до умов ринкової економіки. EN: Enterprises adjust their activities to a changing external environment in a market economy. The competitiveness of the enterprise is ensured by the correct approach to improving the marketing mix of goods that create its product range. It is determined that the existing methods for optimizing the product range are aimed at solving marketing problems that already negatively affect the enterprise. The main objective of marketing planning is to ensure the competitive advantages of the organization with the help of marketing tools with the definition of the scope, is attractive for the marketing activities of the enterprise, that is, the identification of marketing opportunities. Thus, when determining strategic and operational measures, it is necessary to take into account the stage of the product’s life cycle through various market conditions.uk_UA
dc.publisherУкраїнський державний університет залізничного транспортуuk_UA
dc.subjectтоварна політикаuk_UA
dc.subjectтоварний асортиментuk_UA
dc.subjectоптимізаціяuk_UA
dc.subjectстратегічні та оперативні заходиuk_UA
dc.subjectжиттєвий цикл товаруuk_UA
dc.subjectтоварная политикаuk_UA
dc.subjectтоварный ассортиментuk_UA
dc.subjectоптимизацияuk_UA
dc.subjectстратегические и оперативные мероприятияuk_UA
dc.subjectжизненный цикл товараuk_UA
dc.subjectproduct policyuk_UA
dc.subjectproduct rangeuk_UA
dc.subjectoptimizationuk_UA
dc.subjectstrategic and operational measuresuk_UA
dc.subjectproduct life cycleuk_UA
dc.titleПланування стратегічних та оперативних заходів оптимізації товарного асортименту підприємстваuk_UA
dc.title.alternativeПланирование стратегических и оперативных мероприятий оптимизации товарного ассортимента предприятияuk_UA
dc.title.alternativePlanning strategic and operational measures to optimize the company`s product rangeuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:№ 67

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Neskuba.pdf352.82 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.