Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/23140
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Пузир, Володимир Григорович | - |
dc.contributor.author | Обозний, Олександр Миколайович | - |
dc.contributor.author | Залата, Андрій Сергійович | - |
dc.date.accessioned | 2024-05-24T09:59:21Z | - |
dc.date.available | 2024-05-24T09:59:21Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Пузир В. Г. Реалізація системи охолодження тягових електричних машин під час модернізації тепловозів / В. Г. Пузир, О. М. Обозний, А. С. Залата // Світові тенденції ресурсозбереження на електричному транспорті : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, 25-27 жовтня 2023 р. – Харків : ХНУМГ ім. О. М. Бекетова, 2023. – С. 128-130. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/23140 | - |
dc.description.abstract | Тяговий генератор тепловоза є основним джерелом електричної енергії для забезпечення руху поїзда та живлення бортових систем. Довготривала та надійна експлуатація тягових генераторів базується на ефективній роботі системи їх охолодження, оскільки температурні режими для важко навантажених машин можуть бути досить жорсткими і впливати на продуктивність і тривалість служби. | uk_UA |
dc.publisher | Харківський національний університет міського господарства імені О. М. Бекетова | uk_UA |
dc.title | Реалізація системи охолодження тягових електричних машин під час модернізації тепловозів | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | 2023 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Пузир.pdf | 2.07 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.