Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/23183
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДергоусова, Алла Олександрівна-
dc.date.accessioned2024-05-25T16:56:42Z-
dc.date.available2024-05-25T16:56:42Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationДергоусова А. О. Сучасні тренди Digital-маркетингу / А. О. Дергоусова // Людина, суспільство, комунікативні технології: матеріали ХI міжнар. наук.- практ. конф. (26-27 жовтня 2023р.). - Харків: Мачулін, 2023. - С. 145-147.uk_UA
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/23183-
dc.description.abstractПандемія, потім війна сильно вплинули на інформаційне середовище, на стратегічне бачення розвитку маркетингових цифрових технологій. Багато бізнесів закрилося, дехто вимушений був коригувати свою діяльність. Але те, що ситуація на ринку digital-маркетингу в цілому змінилася не викликає сумніву. Український бізнес вимушений був швидко адаптуватися під поточні обставини, змінювати стратегії, оптимізувати інструменти та бюджети. Основними каналами цифрового маркетингу виступають комп’ютери, планшети, смартфони, вебсайти, блоги, соціальні мережі, відеохостинги, POSтермінали, відеокамери, локальні мережі, цифрове телебачення, цифрове мистецтво.uk_UA
dc.publisherМачулінuk_UA
dc.titleСучасні тренди Digital-маркетингуuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:Людина, суспільство, комунікативні технології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Дергусова.pdf390.26 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.