Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/23184
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКоваленко, Дмитро Миколайович-
dc.contributor.authorБагрій, Д. Б.-
dc.date.accessioned2024-05-25T17:10:31Z-
dc.date.available2024-05-25T17:10:31Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationКоваленко Д. М. Можливість переведення локомотивів існуючого парку на підшипники ковзання / Д. М. Коваленко, Д. Б. Багрій // Сучасні енергетичні установки на транспорті і технології та обладнання для їх обслуговування: 8-а Міжнародна науково-практична конференція, 28-29 вересня 2017 р. – Херсон: ХДМА, 2017. – С. 430-431.uk_UA
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/23184-
dc.description.abstractВ умовах кризи закупівля нового сучасного локомотивного парку майже не відбувається. Витрати на експлуатацію, ремонт та підтримання існуючого парку збільшуються. Переведення існуючого парку локомотивів на підшипники кочення за умовами технічної, наукової та матеріальної можливостей надасть економію в кольорових металах, витратах змащувальних матеріалів, зменшення сил тертя, а відповідно витрату енергоресурсів. Також при використанні підшипників кочення спростовується такий фактор, як осьовий та вертикальний зазори, що подовжить строк експлуатації тяговових редуктора та двигуна, за рахунок відсутності додаткових вібрацій. Підвищить надійність вузла за умови постійного контролю та своєчасного діагностування сучасними засобами вібродіагностики.uk_UA
dc.publisherХерсонська державна морська академіяuk_UA
dc.titleМожливість переведення локомотивів існуючого парку на підшипники ковзанняuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:2017

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Коваленко.pdf2.2 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.