Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/23380
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМаслієв, Вячеслав Георгійович-
dc.contributor.authorЯлова, Ірина Віталіївна-
dc.date.accessioned2024-06-02T12:29:35Z-
dc.date.available2024-06-02T12:29:35Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationМаслієв В.Г. Поліпшення динамічних якостей візків залізничних транспортних засобів / В. Г. Маслієв, І. В. Ялова // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров’я: тези доповідей ХXVІІІ міжнародної науково-практичної конференції MicroCAD-2020, 28-30 жовтня 2020 р. Ч. I. – Харків: НТУ «ХПІ». – C. 196.uk_UA
dc.identifier.issn2222-2944 (print)-
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/23380-
dc.description.abstractДосвід залізниць Японії, Німеччини, Франції, та ін. держав доводить доцільність застосування пневматичного ресорного підвішування на транспортних засобах, зокрема тому, що воно підвищує комфорт для пасажирів та зменшує динамічний вплив їх на колію. Це обумовлено тим, що пневматичні ресори зменшують інерційні сили (динамічний вплив) на колію. Зараз це особливо важливо, бо колія створювалася для значно менших статичних та динамічних навантажень.uk_UA
dc.publisherНаціональний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"uk_UA
dc.titleПоліпшення динамічних якостей візків залізничних транспортних засобівuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:2020

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Маслієв.pdf1.05 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.