Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/23380
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Маслієв, Вячеслав Георгійович | - |
dc.contributor.author | Ялова, Ірина Віталіївна | - |
dc.date.accessioned | 2024-06-02T12:29:35Z | - |
dc.date.available | 2024-06-02T12:29:35Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Маслієв В.Г. Поліпшення динамічних якостей візків залізничних транспортних засобів / В. Г. Маслієв, І. В. Ялова // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров’я: тези доповідей ХXVІІІ міжнародної науково-практичної конференції MicroCAD-2020, 28-30 жовтня 2020 р. Ч. I. – Харків: НТУ «ХПІ». – C. 196. | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2222-2944 (print) | - |
dc.identifier.uri | http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/23380 | - |
dc.description.abstract | Досвід залізниць Японії, Німеччини, Франції, та ін. держав доводить доцільність застосування пневматичного ресорного підвішування на транспортних засобах, зокрема тому, що воно підвищує комфорт для пасажирів та зменшує динамічний вплив їх на колію. Це обумовлено тим, що пневматичні ресори зменшують інерційні сили (динамічний вплив) на колію. Зараз це особливо важливо, бо колія створювалася для значно менших статичних та динамічних навантажень. | uk_UA |
dc.publisher | Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут" | uk_UA |
dc.title | Поліпшення динамічних якостей візків залізничних транспортних засобів | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | 2020 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Маслієв.pdf | 1.05 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.