Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/23381
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВасиленко, Олег Вадимович-
dc.contributor.authorVasilenko, O.V.-
dc.date.accessioned2024-06-03T07:25:05Z-
dc.date.available2024-06-03T07:25:05Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationВасиленко О. В. Удосконалення робочого процесу двотактного двигуна з іскровим запалюванням і безпосереднім вприскуванням палива: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.05.03 - двигуни та енергетичні установки / Олег Вадимович Василенко ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Харків, 2016. – 23 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/23381-
dc.description.abstractUA: Дисертація присвячена поліпшенню еколого-економічних показників двотактних ДВЗ з іскровим запалюванням шляхом застосування безпосереднього вприскування палива. Визначено, що перспективним способом внутрішнього сумішоутворення при безпосередньому вприскуванні палива є організація розшарованого паливоповітряного заряду, що забезпечує покращення еколого-економічних показників. Запропоновано критерій L, який характеризує рівень розшарування паливоповітряного заряду, дозволяє якісно оцінити вплив процесів сумішоутворення на показники двигуна в цілому. Запропоновано коефіцієнт Z, за допомогою якого визначається індикаторний ККД двотактного двигуна із зовнішнім сумішоутворенням, який враховує тільки те паливо, яке згоряє в циліндрі ДВЗ. Застосування безпосереднього вприскування бензину з розшаруванням паливоповітряного заряду на режимах навантажувальній характеристиці при n = 3000 хв-1 дозволило зменшити в 1,83 рази витрати палива при значенні ефективного ККД ηе max = 0,31, в 7–10 раз знизити вміст шкідливих речовин (СО, СН) у відпрацьованих газах, також використання бензо-етанольних сумішей забезпечило стійку роботу двигуна у всьому діапазоні навантажень та більш високі економічні і екологічні показники, чим при використанні карбюраторної системи живлення.uk_UA
dc.publisherНаціональний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"uk_UA
dc.subjectтеорія двигунівuk_UA
dc.subjectфізичне та математичне моделюванняuk_UA
dc.subjectбезпосереднє вприскування паливаuk_UA
dc.subjectрозшарування паливоповітряного зарядуuk_UA
dc.subjectпаливоповітряна сумішuk_UA
dc.subjectдвотактні двигуниuk_UA
dc.subjectіскрове запалюванняuk_UA
dc.subjecttheory of enginesuk_UA
dc.subjectphysical and mathematical modelinguk_UA
dc.subjectdirect fuel injectionuk_UA
dc.subjectair-fuel charge demixinguk_UA
dc.subjectfuel-air mixtureuk_UA
dc.subjecttwo-stroke enginesuk_UA
dc.subjectspark ignitionuk_UA
dc.titleУдосконалення робочого процесу двотактного двигуна з іскровим запалюванням і безпосереднім вприскуванням паливаuk_UA
dc.title.alternativeImprove workflow two-stroke engine with spark ignition and direct fuel injectionuk_UA
dc.typeBookuk_UA
Appears in Collections:2016

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
aref_Vasylenko.pdf4.4 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.