Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/23393
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЗонов, Віктор Дмитрович-
dc.contributor.authorZonov, V. D.-
dc.date.accessioned2024-06-03T12:44:37Z-
dc.date.available2024-06-03T12:44:37Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationЗонов В. Д. Методика комплексної оцінки критичного стану прецизійних поверхонь паливної апаратури дизелів тепловозів / В. Д. Зонов // Двигатели внутреннего сгорания. – 2014. – № 2. – С. 90-93.uk_UA
dc.identifier.issn0419-8719 (print)-
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/23393-
dc.description.abstractUA: Приведена модель комплексної оцінки критичного стану прецизійних поверхонь паливної апаратури дизелів тепловозів, яка розроблена на основі теорії вірогідності закону нормального розподілу і дозволяє оцінити вплив зносу прецизійних поверхонь паливної апаратури на характеристику процесу паливоподачі.uk_UA
dc.description.abstractEN: The model of complex estimation of critical condition of high-precision surfaces of fuel delivery system of diesel engine is resulted. The model was developed on the basis of probability of law of normal distribution theory, allowing to estimate influence of wear of high-precision surfaces of fuel delivery system on description of process of fuel delivery.-
dc.publisherНаціональний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"uk_UA
dc.subjectтеорія ймовірностіuk_UA
dc.subjectДВСuk_UA
dc.subjectпрецизійні поверхніuk_UA
dc.subjectдеталіuk_UA
dc.titleМетодика комплексної оцінки критичного стану прецизійних поверхонь паливної апаратури дизелів тепловозівuk_UA
dc.title.alternativeMethod of complex estimation of critical condition in high-precision surfaces of fuel system of locomotive diesel engineuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:2014

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zonov.pdf234.25 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.