Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/23815
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗоріна, Олена Іванівна-
dc.contributor.authorНескуба, Тетяна Володимирівна-
dc.contributor.authorМкртичьян, Олена Миколаївна-
dc.date.accessioned2024-06-17T13:53:06Z-
dc.date.available2024-06-17T13:53:06Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationЗоріна О. І. Шляхи ефективної реалізації маркетингової стратегії підприємства в сучасних умовах господарювання / О. І. Зоріна, Т. В. Нескуба, О. М. Мкртичьян // Маркетинг ХХІ століття: виклики змін: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, 8-10 жовтня 2020 р. – Харків: ХДУХТ, 2020. – С. 30-32.uk_UA
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/23815-
dc.description.abstractДля підприємств, що ведуть свою діяльність у сучасному мінливому ринковому середовищі, необхідним є чітке обґрунтування його цілей на кожному окремому ринку, або його сегменті, з визначенням особливостей попиту та пропозиції для кожного виду продукції. Таким чином, формування та впровадження маркетингової стратегії виступає одним з головних інструментів підвищення його конкурентоспроможності та адаптивності.uk_UA
dc.publisherХарківський державний університет харчування та торгівліuk_UA
dc.titleШляхи ефективної реалізації маркетингової стратегії підприємства в сучасних умовах господарюванняuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:2020

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Зоріна.pdf535.09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.