Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/23945
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гаврилова, Олена Валентинівна | - |
dc.date.accessioned | 2024-06-25T18:14:10Z | - |
dc.date.available | 2024-06-25T18:14:10Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Гаврилова О. В. Основні підходи до викладення мов / О. В. Гаврилова // Підготовка фахівців нової генерації-завдання вищої освіти : тези наук.-метод. конф. кафедр ун-ту (29-30 листопада 2017 р.). - Харків : УкрДУЗТ, 2017. - С. 10. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/23945 | - |
dc.description.abstract | В історії викладання мов завжди шукали найбільш ефективні способи викладання. Починались вони з традиційних підходів. Традиційні підходи викладання мов були сфокусовані на формі і відомі як ТПП підходи (теперішній час, практика та продуктивність). Ці сфокусовані на формі підходи закінчувалися, коли студенти не могли застосувати свої знання мови при спілкуванні. Наступним був підхід, сфокусований на вивченні не граматичних особливостей мови, а на здатності використовувати мову для автентичного спілкування. Тобто викладання мови, засноване на завданнях. Прихильники цього підходу стверджують, що найефективніший спосіб викладання мови – це занурення студентів у реальне мовне середовище у класі та залучення до завдань, які потребують використання власних знань мови. | uk_UA |
dc.publisher | Український державний університет залізничного транспорту | uk_UA |
dc.title | Основні підходи до викладення мов | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Підготовка фахівців нової генерації - завдання вищої освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Гаврилова.pdf | 222.35 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.