Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/24106
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКонєв, Віталій Васильович-
dc.contributor.authorKonev, V. V.-
dc.date.accessioned2024-07-18T11:22:26Z-
dc.date.available2024-07-18T11:22:26Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationКонєв В. В. Електропровідна силікатна композиція для захисту від електрокорозії конструкцій і споруд залізниць : дис. ...канд. техн. наук : 05.23.05 - Будівельні матеріали та вироби; 19 - Архітектура та будівництво / Віталій Васильович Конєв ; наук. керівник Плугін А. А. ; Укр. держ. ун-т залізн. трансп. - Харків, 2021. - 338 с. - Бiблiогр. : с. 222-245.uk_UA
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/24106-
dc.description.abstractUA: Дисертація присвячена розробці електропровідної силікатної композиції і удосконаленню екранного захисту від електрокорозії залізобетонних і бетонних конструкцій і споруд, зокрема, високих пасажирських платформ, шляхопроводів, мостів, що експлуатуються на ділянках залізниць, електрифікованих постійним струмом. Виконано критичний аналіз найбільш значущих робіт з дослідження факторів, що спричиняють пошкодження конструкцій цивільних будівель і споруд, та захисту від них. Встановлено, що пошкодження спричиняють механічні, фізичні, хімічні, фізико-хімічні, електрохімічні, біохімічні фактори. Характерними для залізниць є електричні впливи струмів витоку з рейок та електрокорозія від них.У роботах наукової школи проф. А.М.Плугіна доведено негативний вплив електричних полів, потенціалів і надлишкових зарядів на конструкції, доведено, що струми витоку по мірі руху залізничними коліями електрорухомого складу наводять на місцевість і конструкції пульсуючий однонаправлений електричний потенціал ПОЕП і спричиняють електрокорозію не тільки сталевих конструкцій і арматури залізобетону, а й електрокороію бетону, що полягає у його інтенсивному електроміграційному вилуговуванні. Електрокорозійні процеси набагато прискорює обводненість конструкцій. Виконано натурні обстеження, в результаті яких уточнено найбільш уразливі для електроокорозії місця конструкцій – нижня частина опор високих пасажирських платформ, мостових опор, нижні грані та ребра прогонових будов. Встановлено, що активні водозабірні свердловини сприяють розподілу електричних потенціалів на поверхні землі від позитивних +(0,6– 0,7) В на конструкціях будівлі над свердловиною до негативних –0,4 В на відстані 30–50 м від неї.uk_UA
dc.description.abstractEN: The dissertation is devoted to the development of electrically conductive silicate composition and improvement of screen protection against electrocorrosion of reinforced concrete and concrete structures, in particular, high passenger platforms, overpasses, bridges operated on sections of railways electrified by direct current. The incisive analysis of the most important scientific papers devoted to the investigation of the factors that cause damage to the structures of civil constructions and facilities and also to the protection of the structures exposed to these factors has been done. It was established that the damage is caused by mechanical, physical, chemical, physical-&-chemical, electrochemical and biochemical factors. It should be noted that the railways are exposed to the electric effects of leakage currents induced by the rails and also to the electrocorrosion caused by them. The research papers of the academic school headed by Prof. A.M. Plugin prove the negative effect of electric fields, potentials and excess charges on the structure. It was also proved that leakage currents induce a pulsed unidirectional electric potential (PUEP) on the locality and the structures erected therein and cause the electrocorrosion not only of steel structures and concrete reinforcement but also of the concrete that results in its intensive electromigration dealkalization . Electrocorrosion processes substantially accelerate the inroad of water to the structures. The on-site inspection was carried out and the most corrosion-sensitive structure areas were specified, i.e. a lower part of the supports of raised passenger platforms, bridge piers and lower sides and edges of the gap support structures. It was established that active water intake wells contribute to the distribution of electric potentials on the earth surface varying in the range of positive +(0.6 to 0.7) V on facility structures above the well to negative –0.4V at a distance of 30 to 50 m from the construction.-
dc.publisherУкраїнський державний університет залізничного транспортуuk_UA
dc.subjectструм витокуuk_UA
dc.subjectелектрокорозіяuk_UA
dc.subjectзахистuk_UA
dc.subjectелектропровідне покриттяuk_UA
dc.subjectсилікат натріюuk_UA
dc.subjectграфітовий наповнювачuk_UA
dc.subjectсилікатна композиціяuk_UA
dc.subjectleakage currentuk_UA
dc.subjectelectrocorrosionuk_UA
dc.subjectprotectionuk_UA
dc.subjectelectrically conductive coatinguk_UA
dc.subjectgroundinguk_UA
dc.subjectsodium silicateuk_UA
dc.subjectgraphite filleruk_UA
dc.subjectsilicate compositionuk_UA
dc.titleЕлектропровідна силікатна композиція для захисту від електрокорозії конструкцій і споруд залізницьuk_UA
dc.title.alternativeElectrically conductive silicate composition for protection against electrocorrosion of railway structuresuk_UA
dc.typeBookuk_UA
Appears in Collections:2021

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Konev.pdf1.02 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.