Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/24277
Title: Показники оцінки логістичного обслуговування клієнтів
Other Titles: Assessment indicators of customer logistics service
Authors: Загурський, О. М.
Zagurskiy, О. М.
Issue Date: 2024
Publisher: Український державний університет залізничного транспорту
Citation: Загурський О. М. Показники оцінки логістичного обслуговування клієнтів / О. М. Загурський // Міжнародна транспортна інфраструктура, індустріальні центри та корпоративна логістика: матеріали двадцятої наук.-практ. міжнар. конф. (6-7 червня 2024 р. м. Харків). - Харків: УкрДУЗТ, 2024. - С. 114-117.
Abstract: Надійність сервісу є якісною характеристикою логістики. Ключовим фактором якої є точна та ретельна оцінка доступності та функціональності. Для того, щоб система логістики перебувала в постійній готовності для задоволення потреб клієнтів, керівники компанії мають дотримуватись політики безперервних удосконалень. Якість у логістиці дістається дуже непросто: ретельне планування, підкріплене професійною підготовкою кадрів, всеосяжною системою оцінки результатів та постійними змінами на краще.
URI: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/24277
Appears in Collections:Міжнародна транспортна інфраструктура, індустріальні центри та корпоративна логістика

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Загурський.pdf361.79 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.