Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/24370
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШепеленко, Тетяна-
dc.contributor.authorАкімова, Марина-
dc.date.accessioned2024-09-05T13:39:37Z-
dc.date.available2024-09-05T13:39:37Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationШепеленко Т. Степ-аеробіка у фізичному вихованні студенток нефізкультурних вишів / Т. Шепеленко, М. Акімова // Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації : матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції: збірник наукових праць. Вип. 57. ‒ Переяслав, 2020. ‒ С. 385-387.uk_UA
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/24370-
dc.description.abstractUA: У статті звертається увага на питання підвищення ефективності занять з фізичного виховання у виші шляхом впровадження різних фітнес-програм, а саме степ-аеробіки. Розглядаються особливості використання засобів степ-аеробіки для збереження і зміцнення здоров’я, формування потреби у систематичних заняттях фізичними вправами у молоді.uk_UA
dc.description.abstractEN: The article addresses the issues of increasing the efficiency of physical education classes by introducing various fitness programs, namely step aerobics. The peculiarities of the use of step aerobics for preserving and promoting health, forming the need for systematic physical exercises in youth are considered.-
dc.publisherПереяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковородиuk_UA
dc.subjectстеп-аеробікаuk_UA
dc.subjectстуденткиuk_UA
dc.subjectфізичне вихованняuk_UA
dc.subjectфізична підготовленістьuk_UA
dc.subjectздоров’яuk_UA
dc.subjectstep aerobicsuk_UA
dc.subjectstudentsuk_UA
dc.subjectphysical educationuk_UA
dc.subjectphysical fitnessuk_UA
dc.subjecthealthuk_UA
dc.titleСтеп-аеробіка у фізичному вихованні студенток нефізкультурних вишівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:2020

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Шепеленко.pdf2.39 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.