Please use this identifier to cite or link to this item:
http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/24383Full metadata record
| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Харченко, Дмитро Романович | - |
| dc.contributor.author | Котенко, В. В. | - |
| dc.contributor.author | Kharchenko, D. R. | - |
| dc.contributor.author | Kotenko, V. V. | - |
| dc.date.accessioned | 2024-09-07T17:58:57Z | - |
| dc.date.available | 2024-09-07T17:58:57Z | - |
| dc.date.issued | 2024 | - |
| dc.identifier.citation | Харченко Д. Р. Дослідження правил пріоритетності руху поїздопотоків для залізничних систем з вертикальним розділенням / Д. Р. Харченко, В. В. Котенко // Міжнародна транспортна інфраструктура, індустріальні центри та корпоративна логістика: матеріали двадцятої наук.-практ. міжнар. конф. (6-7 червня 2024 р. м. Харків). - Харків: УкрДУЗТ, 2024. - С. 172-173. | uk_UA |
| dc.identifier.uri | http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/24383 | - |
| dc.description.abstract | Вступ України до Європейського Союзу (ЄС) передбачає комплексне реформування залізничної галузі, де однією з головних реформ є впровадження недискримінаційного доступу до залізничної інфраструктури перевізників різних форм власності з метою створення конкурентного середовища на ринку залізничних перевезень. Національна транспортна стратегія України передбачає лібералізацію ринку залізничних перевезень, яка досягається шляхом імплементації Директив ЄС щодо діяльності залізничного транспорту, наприклад 91/440/ЄС, 2001/12/ЄС та 2001/14/ЄС, як наслідок, реформування організаційної структури АТ ―Укрзалізниця‖, яка передбачає відокремлення оператора інфраструктури від надання послуг з перевезень та запровадження прозорого механізму допуску різних перевізників до залізничної інфраструктури. | uk_UA |
| dc.publisher | Український державний університет залізничного транспорту | uk_UA |
| dc.title | Дослідження правил пріоритетності руху поїздопотоків для залізничних систем з вертикальним розділенням | uk_UA |
| dc.title.alternative | Study of the rules for prioritizing train traffic for railway systems with vertical separation | uk_UA |
| dc.type | Thesis | uk_UA |
| Appears in Collections: | Міжнародна транспортна інфраструктура, індустріальні центри та корпоративна логістика | |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Харченко.pdf | 304.03 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.