Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/24406
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЄфремова, Анжеліка-
dc.contributor.authorШестерова, Людмила-
dc.contributor.authorYefremova, Anzhelika-
dc.contributor.authorShesterova, Liudmyla-
dc.date.accessioned2024-09-10T13:47:26Z-
dc.date.available2024-09-10T13:47:26Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationЄфремова А. Обґрунтування ефективності організації та змісту посиленого курсу професійно-прикладної фізичної підготовки студентів залізничних вищих навчальних закладів / А. Єфремова, Л. Шестерова // Слобожанський науково-спортивний вісник. - 2017. - № 4 (60). - С. 42-47.uk_UA
dc.identifier.issn1991-0177 (print); 1999-818X (online)-
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/24406-
dc.description.abstractUA: Мета: експериментально обґрунтувати ефективність застосування експериментальної програми з фізичного виховання з посиленим курсом професійно-прикладної фізичної підготовки (ППФП) для студентів І–ІІ курсів залізничних спеціальностей. Матеріал і методи: аналіз і узагальнення літературних джерел, педагогічний експеримент, педагогічне тестування, фізіологічні та психофізіологічні методи, методи математичної статистики. Результати: наводяться дані, отримані після впровадження експериментальної програми з фізичного виховання з посиленим курсом професійно-прикладної фізичної підготовки, студентів залізничних вищих навчальних закладів. Висновки: аналіз та узагальнення літературних джерел виявив відсутність науково-обґрунтованої програми ППФП для студентів вищих навчальних закладів залізничного профілю. Впровадження у навчальний процес з фізичного виховання експериментальної програми з фізичного виховання з посиленим курсом ППФП засвідчило підвищення рівня фізичної, професійно-прикладної фізичної та психофізіологічної підготовленості студентів.uk_UA
dc.description.abstractEN: Purpose: to experimentally substantiate the effectiveness of the application of the experimental program for physical education with an intensified course of professional-applied physical training (PAPT) for students of I–II courses of railway specialties. Material & Methods: analysis and generalization of literary sources, pedagogical experiment, pedagogical testing, physiological and psycho-physiological methods, methods of mathematical statistics. Result: obtained data after the introduction of the experimental program on physical education with an intensified course of professional-applied physical training, students of railway universities. Conclusion: analysis and generalization of the literature sources found the absence of a scientifically based program of PAPT for students of higher education institutions of the railway profile. The introduction in the educational process of physical education of the experimental program on physical education with the strengthened course of the PAPT showed an increase in the level of physical, professionally applied physical and psycho-physiological readiness of students.-
dc.publisherХарківська державна академія фізичної культуриuk_UA
dc.subjectпрофесійно-прикладна фізична підготовкаuk_UA
dc.subjectінженери-залізничникиuk_UA
dc.subjectфізична підготовкаuk_UA
dc.subjectекспериментальна програмаuk_UA
dc.subjectстудентиuk_UA
dc.subjectпсихофізіологічна підготовленістьuk_UA
dc.subjectprofessional-applied physical traininguk_UA
dc.subjectrailway engineersuk_UA
dc.subjectphysical traininguk_UA
dc.subjectexperimental programuk_UA
dc.subjectstudentsuk_UA
dc.subjectpsycho-physiological preparednessuk_UA
dc.titleОбґрунтування ефективності організації та змісту посиленого курсу професійно-прикладної фізичної підготовки студентів залізничних вищих навчальних закладівuk_UA
dc.title.alternativeOrganization and content efficiency substantiation of a strengthened professional and applied physical training course for railway higher educational institution studentsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:2017

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Yefremova.pdf276.5 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.