Please use this identifier to cite or link to this item:
                
    
    http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/25327Full metadata record
| DC Field | Value | Language | 
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Черніна, Світлана Миколаївна | - | 
| dc.date.accessioned | 2024-10-26T07:56:56Z | - | 
| dc.date.available | 2024-10-26T07:56:56Z | - | 
| dc.date.issued | 2014 | - | 
| dc.identifier.citation | Черніна, С. М. Біологічні та психолого-педагогічні аспекти розвитку фізичної культури і спорту / С. М. Черніна // Здоров′я нації і вдосконалення фізкультурно-спортивної освіти в Україні: тези доповідей ІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції, 1-2 жовтня 2014 р. – Харків: НТУ «ХПІ», 2014. – С. 49-51. | uk_UA | 
| dc.identifier.isbn | 978-617-05-0026-7 | - | 
| dc.identifier.uri | http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/25327 | - | 
| dc.description.abstract | У самому загальному виді біологічне у фізичній активності визначається тим, що рухи людини, які лежать воснові, є результатом діяльності організму як живої системи. Самий по собі процес індивідуального розвитку рухів «запускається» на біологічній основі безумовно-рефлекторних реакцій. Рухові якості пов’язані з типологічними особливостями властивостей нервової системи, які виступають в структурі якостей у виді природних задатків. По цьому для розвитку фізичної культури і спорту необхідно сполучення знань біології та фізіології людини, педагогіки і психологічної підготовки як тренера-викладача так і спортсмена. | uk_UA | 
| dc.publisher | Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут" | uk_UA | 
| dc.title | Біологічні та психолого-педагогічні аспекти розвитку фізичної культури і спорту | uk_UA | 
| dc.type | Thesis | uk_UA | 
| Appears in Collections: | 2014 тези | |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Черніна.pdf | 3.16 MB | Adobe PDF | View/Open | 
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.