Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/25977
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГоробченко, Олександр Миколайович-
dc.contributor.authorКульбовський, І.І.-
dc.contributor.authorНеведров, О.В.-
dc.contributor.authorЗаіка, Д.О.-
dc.date.accessioned2024-11-21T16:28:05Z-
dc.date.available2024-11-21T16:28:05Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationПерспективи інтелектуалізації залізниці в післявоєнний час / О.М. Горобченко, І.І. Кульбовський, О.В. Неведров, Д.О. Заіка // Інформаційно-керуючі системи на залізничному транспорті : тези стендових доповідей та виступів учасників 37-ї Міжнародної науково-практичної конференції "Інформаційно-керуючі системи на залізничному транспорті" (Харків, 10-11 жовтня, 2024 р.). – 2024. – № 3 (додаток). – С. 17-19.uk_UA
dc.identifier.issn1681-4886 (print); 2413-3833(online)-
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/25977-
dc.description.abstractШляхи інтелектуалізації залізниці та широке впровадження діджиталізації одне з актуальних і найбільш обговорюваних питань. Однією із першорядних задач є побудова моделі інтелектуального депо та інтелектуального локомотива які будуть працювати як одне ціле. Головна ціль інтелектуального депо полягає в підвищенні ефективності обслуговування і якості ремонту локомотивів.uk_UA
dc.publisherУкраїнський державний університет залізничного транспортуuk_UA
dc.titleПерспективи інтелектуалізації залізниці в післявоєнний часuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Том 29 № 3 (додаток)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Горобченко.pdf2.13 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.