Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/26156
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧебанова, Оксана Павлівна-
dc.date.accessioned2024-11-27T20:47:56Z-
dc.date.available2024-11-27T20:47:56Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationСилабус з дисципліни "Організація маркетингової діяльності в туризмі". ІІ семестр 2024/2025 н.р.; М (денна форма навчання) / укладач О. П. Чебанова. - Харків: УкрДУЗТ, 2024. - 9 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/26156-
dc.description.abstractНадання послуг в області туризму є однією зі сфер бізнес-діяльності, яка інтенсивно розвивається. Ріст попиту та пропозиції в області туризму та соціально- культурного сервісу характерний як для більшості розвинутих закордонних країн, так і для України. Перехід до ринкової економіки, разом із значними перевагами, призводить до ускладнення умов діяльності підприємств сфери обслуговування, обумовленого, зокрема, посиленням конкурентної боротьби на ринку готельного господарства та туризму. Тому в ході підготовки студентів необхідно вивчення досвіду діяльності суб’єктів підприємництва на ринку послуг у розвинутих країнах для того щоб наочно продемонструвати студентам, що в умовах жорсткої конкуренції домагатися конкурентних переваг вдається лише тим підприємствам, які будують свою діяльність на основі концепції маркетингу.uk_UA
dc.publisherУкраїнський державний університет залізничного транспортуuk_UA
dc.titleОрганізація маркетингової діяльності в туризміuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:ОП "Маркетинг"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
силабус.pdf266.8 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.