Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/26184
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.date.accessioned2024-11-29T11:45:05Z-
dc.date.available2024-11-29T11:45:05Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationСилабус з дисципліни "Цифрові платформи". 2024-2025 н.р.; освітній рівень: перший (бакалавр); галузь знань: 07 Управління і адміністрування; спеціальність: 075 Маркетинг; освітня програма: Маркетинг (М). - Харків: УкрДУЗТ, 2024. - 5 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/26184-
dc.description.abstractЦифровізація сьогодні є глобальною, всезагальною тенденцією, трансформуючи методи та засоби управління, підходи до прийняття управлінських рішень, економіку в цілому. Знання стають основним фактором – не лише знання як інтелектуальний ресурс, а знання як інформаційна база, інформація про систему взаємозв’язків. Компанії використовують їх для формування нових бізнес-моделей, ефективних в сучасних умовах. Однією з таких бізнес-моделей є цифрова платформа.uk_UA
dc.publisherУкраїнський державний університет залізничного транспортуuk_UA
dc.titleЦифрові платформиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:ОП "Маркетинг"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
силабус.pdf289.67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.