Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/28062
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТолстов, Іван Вікторович-
dc.date.accessioned2025-02-07T21:36:34Z-
dc.date.available2025-02-07T21:36:34Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationСилабус з дисципліни "Психологія ділового спілкування" / укладач І. В. Толстов. - Харків: УкрДУЗТ, 2024. - 7 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/28062-
dc.description.abstractУ сучасних очікуваннях міжнародного ринку праці, які фіксуються останніми дослідженнями, помітним є дедалі більше посилення уваги до універсальних, соціально- психологічних компетенцій фахівців не залежно від їхньої спеціалізації. Представники бізнесу, співробітники кадрових служб провідних компаній різних країн світу серед найбільш затребуваних вже зараз і у найближчому майбутньому компетенцій працівників називають їхнє: аналітичне мислення й інноваційність, проактивність у навчанні, креативність, оригінальність та ініціативність, лідерство і соціальний вплив, емоційний інтелект та ін. Тобто здатність до успішної соціальної взаємодії, командної співпраці, ефективність у соціально-психологічному впливі, управлінні мотивацією, лідерство, навички емоційної саморегуляції і самоорганізації та ін. стають в один рівень і навіть часом випереджають за своєю актуальністю вузько спеціальні професійні знання та вміння. Саме на розвиток соціально-психологічної, комунікативної компетентності майбутніх фахівців, зокрема у сфері ділової комунікації, і спрямований навчальний курс «Психологія ділового спілкування».uk_UA
dc.publisherУкраїнський державний університет залізничного транспортуuk_UA
dc.titleПсихологія ділового спілкуванняuk_UA
Appears in Collections:ОПП "Інтелектуальні інформаційні технології"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
силабус.pdf353.62 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.