Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/28099
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Яровий, Роман Олександрович | - |
dc.contributor.author | Yarovyі, R. O. | - |
dc.date.accessioned | 2025-02-08T09:37:23Z | - |
dc.date.available | 2025-02-08T09:37:23Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Яровий Р. О. Підвищення експлуатаційних характеристик маневрових тепловозів шляхом використання комбінованих накопичувачів енергії : автореф. дис. ...канд. техн. наук : 05.22.07 – рухомий склад залізниць і тяга поїздів / Р. О. Яровий; Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. - Северодонецьк, 2019. - 23 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/28099 | - |
dc.description.abstract | UA: Дисертаційна робота присвячена вирішенню актуального наукового завдання – підвищення експлуатаційних характеристик модернізованих маневрових локомотивів завдяки використання комбінованих накопичувачів енергії. Також розроблено імітаційну модель роботи маневрового тепловоза з комбінованим накопичувачем енергії у силовому ланцюзі, визначено оптимальні параметри комбінованого накопичувача енергії з урахуванням умов експлуатації та перехідних режимів у силовому ланцюзі. На основі моделей розроблено програмний комплекс для розрахунку техніко-економічних характеристик маневрового тепловоза ЧМЕ3 з комбінованим накопичувачем енергії. | uk_UA |
dc.description.abstract | EN: The dissertation is devoted to the solution of the actual scientific task - improving the performance of upgraded shunting locomotives through the use of combined energy storage. It formalizes the problem of choosing the technical and economic parameters of energy storage for a shunting locomotive. It is also developed a simulation model of the work of a shunting locomotive with combined energy storage in the power circuit, it is determined the optimal parameters of the combined energy storage taking into account the operating conditions and transitional modes in the power circuit. Based on the models, it is developed a software complex to calculate the technical and economic characteristics of the CHME3 shunting locomotive with a combined energy storage. | - |
dc.publisher | Східноукраїнський національний університет імені Володимира Даля | uk_UA |
dc.subject | маневровий тепловоз | uk_UA |
dc.subject | режими роботи | uk_UA |
dc.subject | експлуатаційні характеристики | uk_UA |
dc.subject | гібридна силова установка | uk_UA |
dc.subject | комбінований накопичувач енергії | uk_UA |
dc.subject | імітаційне моделювання | uk_UA |
dc.subject | shunting locomotive | uk_UA |
dc.subject | operating modes | uk_UA |
dc.subject | performance characteristics | uk_UA |
dc.subject | hybrid power plant | uk_UA |
dc.subject | combined energy storage | uk_UA |
dc.subject | simulation modeling | uk_UA |
dc.title | Підвищення експлуатаційних характеристик маневрових тепловозів шляхом використання комбінованих накопичувачів енергії | uk_UA |
dc.title.alternative | Increasing the operational characteristics of shunting locomotives through the use of combined energy storage | uk_UA |
dc.type | Manuscript | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | 2019 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
aref_Yarovyі.pdf | 916.85 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.