Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/28327
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Антонова, Вікторія Федорівна | - |
dc.date.accessioned | 2025-02-25T17:29:16Z | - |
dc.date.available | 2025-02-25T17:29:16Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Новітні технології організації освітнього процесу / В. Ф. Антонова // Новітні педагогічні підходи при організації освітнього процесу в Українському державному університеті залізничного транспорту: тези наук.-метод. конф. ун-ту (27-28 листопада 2024 року). - Харків: УкрДУЗТ, 2024. - С. 12-13. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/28327 | - |
dc.description.abstract | Новітні і педагогічні технології передбачають педагогічну діяльність, що максимально уособлює принципи навчання, виховний процес і розвиток особистості, яка є основою педагогічних технологій, для отримання кінцевих результатів. Сучасні умови змушують викладачів закладів вищої освіти, зокрема Українського державного університету залізничного транспорту, шукати і впроваджувати такі моделі освітнього процесу, які б створили кардинально нові відносини між учасниками освітнього процесу. Цей процес спричиняє активізацію навчально-пізнавальної діяльності здобувачів і поєднання з новітнім комплексом знань, умінь і навичок.. | uk_UA |
dc.publisher | Український державний університет залізничного транспорту | uk_UA |
dc.title | Новітні технології організації освітнього процесу | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Новітні педагогічні підходи при організації освітнього процесу в Українському державному університеті залізничного транспорту |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Антонова.pdf | 303.93 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.