Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/28421
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Островерх, Ганна Євгенівна | - |
dc.date.accessioned | 2025-03-10T21:05:42Z | - |
dc.date.available | 2025-03-10T21:05:42Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Розвиток критичного мислення здобувачів вищої освіти через проблемно-орієнтовані методи навчання / Г. Є. Островерх // Новітні педагогічні підходи при організації освітнього процесу в Українському державному університеті залізничного транспорту: тези наук.-метод. конф. ун-ту (27-28 листопада 2024 року). - Харків: УкрДУЗТ, 2024. - С. 95-96. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/28421 | - |
dc.description.abstract | Критичне мислення – це здатність аналізувати, оцінювати і обґрунтовувати інформацію. У сучасному освітньому процесі в Українському державному університеті залізничного транспорту розвиток критичного мислення є важливою складовою підготовки майбутніх фахівців. Проблемно- орієнтовані методи навчання (PBL) є ефективним інструментом для стимулювання когнітивної активності здобувачів і формування навичок самостійного вирішення завдань. | uk_UA |
dc.publisher | Український державний університет залізничного транспорту | uk_UA |
dc.title | Розвиток критичного мислення здобувачів вищої освіти через проблемно-орієнтовані методи навчання | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Новітні педагогічні підходи при організації освітнього процесу в Українському державному університеті залізничного транспорту |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Островерх.pdf | 305.33 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.