Please use this identifier to cite or link to this item:
http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/28439Full metadata record
| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Бутько, Тетяна Василівна | - |
| dc.contributor.author | Калашнікова, Тетяна Юріївна | - |
| dc.contributor.author | Прохоров, Віктор Миколайович | - |
| dc.contributor.author | Головко, Тетяна Володимирівна | - |
| dc.date.accessioned | 2025-03-11T22:10:02Z | - |
| dc.date.available | 2025-03-11T22:10:02Z | - |
| dc.date.issued | 2024 | - |
| dc.identifier.citation | Вимоги до створення якісних тестових завдань для організації освітнього процесу з метою оцінювання когнітивного рівня здобувачів вищої освіти / Т. В. Бутько, Т. Ю. Калашнікова, В. М. Прохоров, Т. В. Головко // Новітні педагогічні підходи при організації освітнього процесу в Українському державному університеті залізничного транспорту: тези наук.-метод. конф. ун-ту (27-28 листопада 2024 року). - Харків: УкрДУЗТ, 2024. - С. 131-132. | uk_UA |
| dc.identifier.uri | http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/28439 | - |
| dc.description.abstract | Створення тестових завдань є важливим інструментом визначення когнітивного рівня здобувачів за організації освітнього процесу. Їх ефективне використання може значно підвищити якість навчання та професійну підготовку здобувачів вищої освіти. Основними компонентами тестового завдання є основа та альтернативи. Кожен із цих компонентів виконує свою функцію. | uk_UA |
| dc.publisher | Український державний університет залізничного транспорту | uk_UA |
| dc.title | Вимоги до створення якісних тестових завдань для організації освітнього процесу з метою оцінювання когнітивного рівня здобувачів вищої освіти | uk_UA |
| dc.type | Thesis | uk_UA |
| Appears in Collections: | Новітні педагогічні підходи при організації освітнього процесу в Українському державному університеті залізничного транспорту | |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Бутько.pdf | 277.96 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.