Please use this identifier to cite or link to this item:
http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/28667Full metadata record
| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Клименко, Любов Анатоліївна | - |
| dc.date.accessioned | 2025-04-21T18:57:52Z | - |
| dc.date.available | 2025-04-21T18:57:52Z | - |
| dc.date.issued | 2017 | - |
| dc.identifier.citation | Клименко Л. А. Передумови розвитку фахівця нової генерації / Л. А. Клименко // Підготовка фахівців нової генерації-завдання вищої освіти: тези наук.-метод. конф. кафедр ун-ту (29-30 листопада 2017 р.). - Харків: УкрДУЗТ, 2017. - С. 111-112. | uk_UA |
| dc.identifier.uri | http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/28667 | - |
| dc.description.abstract | Професійна освіта – це процес формування і розвитку установок, а також знань, умінь і навичок для зайняття певною професією. У педагогічній психології виділяються два основні підходи до поняття готовності до будь-якої діяльності: функціональний і особовий. З точки зору першого підходу, готовність є певним станом психічних функцій, який при достатній сформованості забезпечує значні досягнення в діяльності. Другий підхід розглядає готовність до діяльності як результат підготовки до певної діяльності, який є інтеграційним утворенням особи, об'єднуючи в собі мотиваційний, когнітивний, емоційно-вольовий компоненти, а також знання, уміння, навички і особові якості, адекватні вимогам діяльності. | uk_UA |
| dc.publisher | Український державний університет залізничного транспорту | uk_UA |
| dc.title | Передумови розвитку фахівця нової генерації | uk_UA |
| dc.type | Thesis | uk_UA |
| Appears in Collections: | Підготовка фахівців нової генерації - завдання вищої освіти | |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Клименко.pdf | 228.66 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.