Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/28735Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Єфремова, Анжеліка Яковлівна | - |
| dc.date.accessioned | 2025-04-25T11:35:19Z | - |
| dc.date.available | 2025-04-25T11:35:19Z | - |
| dc.date.issued | 2017 | - |
| dc.identifier.citation | Єфремова А. Я. Обґрунтування професійно-прикладної фізичної підготовки студентів залізничних вишів з точки зору специфіки професійної діяльності фахівців залізничної галузі / А. Я. Єфремова // Підготовка фахівців нової генерації-завдання вищої освіти: тези наук.-метод. конф. кафедр ун-ту (29-30 листопада 2017 р.). - Харків: УкрДУЗТ, 2017. - С. 153-154. | uk_UA |
| dc.identifier.uri | http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/28735 | - |
| dc.description.abstract | Інтенсифікація і модернізація залізничного транспорту вимагає від фахівця не лише якісної професійної освіти, але й високого рівня його фізичної, психофізичної і психологічної готовності до трудової діяльності. Проте, роботи багатьох науковців свідчать, що більш ніж 60 % випускників вишів не у змозі повною мірою виконувати покладені на них виробничі обов’язки. Отже, розробка концепції професійного розвитку фахівця у сучасних умовах трансформації та інтенсифікації виробництва стає важливим науково-практичним завданням. | uk_UA |
| dc.publisher | Український державний університет залізничного транспорту | uk_UA |
| dc.title | Обґрунтування професійно-прикладної фізичної підготовки студентів залізничних вишів з точки зору специфіки професійної діяльності фахівців залізничної галузі | uk_UA |
| dc.type | Thesis | uk_UA |
| Розташовується у зібраннях: | Підготовка фахівців нової генерації - завдання вищої освіти | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Єфремова.pdf | 228.23 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.