Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/28744
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГоловко, С. Г.-
dc.date.accessioned2025-04-25T18:42:09Z-
dc.date.available2025-04-25T18:42:09Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationГоловко С. Г. Викладання гуманітарних дисциплін у вищих навчальних закладах: феноменологічний аспект / С. Г. Головко // Підготовка фахівців нової генерації-завдання вищої освіти: тези наук.-метод. конф. кафедр ун-ту (29-30 листопада 2017 р.). - Харків: УкрДУЗТ, 2017. - С. 163-165.uk_UA
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/28744-
dc.description.abstractОсобливістю педагогічної реальності сьогодення є співіснування різних педагогічних парадигм і підходів. Набули розповсюдження такі поняття, як «феноменологія педагогіки», «феноменологія виховання», «феноменологічний метод», «феноменологічний підхід», «педагогічний феномен» (Б. Бім-Бад, М. Берулава, Л. Висоцька, В. Конке, С. Кульневич, Р. Куренкова, Є. Плєханов, Є. Рогачова, Н. Смирнова, О. Федотова, Т. Філановська та ін.). Філософським базисом дослідження їхньої сутності є ідеї класичної феноменології (Г. Гегель, Е. Гуссерль, М. Гартман, Т. Лукман, М. Шелер, Г. Шпет, А. Шюц). Феноменологічний підхід збагачує пошуки новітніх технологій освіти та виховання молоді, дозволяє зосередитися на глибинному сенсі життя, світосприймання, освіти, існування у соціумі, професії тощо, а освітні цінності набувають нового звучання.uk_UA
dc.publisherУкраїнський державний університет залізничного транспортуuk_UA
dc.titleВикладання гуманітарних дисциплін у вищих навчальних закладах: феноменологічний аспектuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:Підготовка фахівців нової генерації - завдання вищої освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Головко.pdf234.14 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.