Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/28896
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Зоріна, Олена Іванівна | - |
dc.contributor.author | Сиволовська, Олена Вікторівна | - |
dc.date.accessioned | 2025-05-18T19:02:00Z | - |
dc.date.available | 2025-05-18T19:02:00Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.citation | Зоріна О. І. Застосування активних форм викладання дисциплін у навчальному процесі / О. І. Зоріна, О. В. Сиволовська // Освітня реформа як засіб інтеграції системи вищої освіти України до європейського освітнього простору: науково-методичний аспект: тези наук.-метод. конф. кафедр ун-ту (7-8 грудня 2016 року). - Харків: УкрДУЗТ, 2016. - С. 87-89. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/28896 | - |
dc.description.abstract | Одним із напрямів реформування сучасної вищої освіти є суттєве збільшення інтересу студентів до навчання. Доцільно звернути увагу на те, що навчальні плани зарубіжних ВНЗ містять тільки незначну кількість обов’язкових навчальних предметів, що дає змогу студентам більше часу працювати за індивідуальними планами. Поряд з обов’язковими курсами існують вибіркові і факультативні. Так, приблизно 40 % складають спецкурси та курси за вибором. | uk_UA |
dc.publisher | Український державний університет залізничного транспорту | uk_UA |
dc.title | Застосування активних форм викладання дисциплін у навчальному процесі | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Освітня реформа як засіб інтеграції системи вищої освіти України до європейського освітнього простору: науково-методичний аспект |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Зоріна.pdf | 234.79 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.