Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/28896
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗоріна, Олена Іванівна-
dc.contributor.authorСиволовська, Олена Вікторівна-
dc.date.accessioned2025-05-18T19:02:00Z-
dc.date.available2025-05-18T19:02:00Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationЗоріна О. І. Застосування активних форм викладання дисциплін у навчальному процесі / О. І. Зоріна, О. В. Сиволовська // Освітня реформа як засіб інтеграції системи вищої освіти України до європейського освітнього простору: науково-методичний аспект: тези наук.-метод. конф. кафедр ун-ту (7-8 грудня 2016 року). - Харків: УкрДУЗТ, 2016. - С. 87-89.uk_UA
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/28896-
dc.description.abstractОдним із напрямів реформування сучасної вищої освіти є суттєве збільшення інтересу студентів до навчання. Доцільно звернути увагу на те, що навчальні плани зарубіжних ВНЗ містять тільки незначну кількість обов’язкових навчальних предметів, що дає змогу студентам більше часу працювати за індивідуальними планами. Поряд з обов’язковими курсами існують вибіркові і факультативні. Так, приблизно 40 % складають спецкурси та курси за вибором.uk_UA
dc.publisherУкраїнський державний університет залізничного транспортуuk_UA
dc.titleЗастосування активних форм викладання дисциплін у навчальному процесіuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Освітня реформа як засіб інтеграції системи вищої освіти України до європейського освітнього простору: науково-методичний аспект

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Зоріна.pdf234.79 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.