Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/28905
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКаграманян, Артур Олександрович-
dc.contributor.authorКошевий, Сергій Васильович-
dc.date.accessioned2025-05-19T17:58:26Z-
dc.date.available2025-05-19T17:58:26Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationКаграманян А. О. Досвід використання дистанційного навчання на курсах підвищення кваліфікації / А. О. Каграманян, С. В. Кошевий // Освітня реформа як засіб інтеграції системи вищої освіти України до європейського освітнього простору: науково-методичний аспект: тези наук.-метод. конф. кафедр ун-ту (7-8 грудня 2016 року). - Харків: УкрДУЗТ, 2016. - С. 97-98.uk_UA
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/28905-
dc.description.abstractЗ метою зменшення часу перебування провідних фахівців ПАТ «Укрзалізниця» в УкрДУЗТ з 2013 р. на курсах підвищення кваліфікації використовується поєднана дистанційно-очна форма навчання. З 72-годинної професійної програми підвищення кваліфікації фахівців близько 60 % часу слухач ЦПК навчається за дистанційною формою без відриву від місця роботи. Решту часу забирає очна підготовка, у тому числі вхідний і вихідний контроль знань у комп’ютерному класі ЦПК із застосуванням сучасних методів тестування. У професійній програмі підвищення кваліфікації, як правило, близько 60 % часу відводиться на спеціальні питання і близько 40 % часу – на загальноінженерні дисципліни: охорону праці, безпеку руху, питання економіки, законодавчої бази роботи залізниці та ін.uk_UA
dc.publisherУкраїнський державний університет залізничного транспортуuk_UA
dc.titleДосвід використання дистанційного навчання на курсах підвищення кваліфікаціїuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:Освітня реформа як засіб інтеграції системи вищої освіти України до європейського освітнього простору: науково-методичний аспект

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Каграманян.pdf242.12 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.