Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/28923
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛоцман, Павло Ігорович-
dc.date.accessioned2025-05-20T19:38:06Z-
dc.date.available2025-05-20T19:38:06Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationЛоцман П. І. Методологічні основи викладання та контролю знань студентів з окремих дисциплін / П. І. Лоцман // Освітня реформа як засіб інтеграції системи вищої освіти України до європейського освітнього простору: науково-методичний аспект: тези наук.-метод. конф. кафедр ун-ту (7-8 грудня 2016 року). - Харків: УкрДУЗТ, 2016. - С. 115.uk_UA
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/28923-
dc.description.abstractОдним з можливих шляхів підвищення якості навчального процесу поряд з удосконаленням існуючих експертних оцінок знань є поглиблення методів навчання, за допомогою яких можна оцінити набуті студентами вміння та навички. Серед методів, що оцінюють вміння та навички студентів, все ширше мають застосовуватись прикладні та імітаційні методи навчання.uk_UA
dc.publisherУкраїнський державний університет залізничного транспортуuk_UA
dc.titleМетодологічні основи викладання та контролю знань студентів з окремих дисциплінuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Освітня реформа як засіб інтеграції системи вищої освіти України до європейського освітнього простору: науково-методичний аспект

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Лоцман.pdf237.24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.