Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/29006
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБородай, Геннадій Прокопович-
dc.contributor.authorОксюк, Г. К.-
dc.date.accessioned2025-06-10T11:09:57Z-
dc.date.available2025-06-10T11:09:57Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationБородай Г. П. Нові практичні завдання з моделювання та аналізу економічного розвитку / Г. П. Бородай, Г. К. Оксюк // Освітня реформа як засіб інтеграції системи вищої освіти України до європейського освітнього простору: науково-методичний аспект: тези наук.-метод. конф. кафедр ун-ту (7-8 грудня 2016 року). - Харків: УкрДУЗТ, 2016. - С. 144-145.uk_UA
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/29006-
dc.description.abstractМетою виконання даного завдання є закріплення та поглиблення знань теоретичного матеріалу, набуття навичок побудови та аналізу моделі на комп’ютері, визначення прогнозу розвитку при різних значеннях факторів, обґрунтування висновків.uk_UA
dc.publisherУкраїнський державний університет залізничного транспортуuk_UA
dc.titleНові практичні завдання з моделювання та аналізу економічного розвиткуuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Освітня реформа як засіб інтеграції системи вищої освіти України до європейського освітнього простору: науково-методичний аспект

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бородай.pdf345.42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.