Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/29026
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКаграманян, Артур Олександрович-
dc.contributor.authorКошевий, Сергій Васильович-
dc.contributor.authorАрбузов, Геннадій Федерович-
dc.date.accessioned2025-06-10T12:57:29Z-
dc.date.available2025-06-10T12:57:29Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationКаграманян А. О. Техніка зворотного зв’язку на заняттях зі слухачами факультету підвищення кваліфікації / А. О. Каграманян, С. В. Кошевий, Г. Ф. Арбузов // Освітня реформа як засіб інтеграції системи вищої освіти України до європейського освітнього простору: науково-методичний аспект: тези наук.-метод. конф. кафедр ун-ту (7-8 грудня 2016 року). - Харків: УкрДУЗТ, 2016. - С. 166-167.uk_UA
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/29026-
dc.description.abstractПід зворотним зв’язком розуміється фіксація реакції слухачів на навчальну інформацію та спосіб її викладення, визначення її причин і, відповідно до цього, корегування дій викладача. Володіння викладачем технікою зворотного зв’язку суттєво підвищує ефективність лекцій і практичних занять. Актуальність застосування цієї техніки в роботі зі слухачами ФПК зумовлена психологічними особливостями дорослих людей, їхньої потребою висловити власну думку чи ставлення, а також завданнями переконливого впливу викладача у процесі діагностики початкових професійних установок, корекції негативних програм, алгоритмів діяльності, які були сформовані попереднім навчанням і самостійною практикою, та формуванням нових професійних установок.uk_UA
dc.publisherУкраїнський державний університет залізничного транспортуuk_UA
dc.titleТехніка зворотного зв’язку на заняттях зі слухачами факультету підвищення кваліфікаціїuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:Освітня реформа як засіб інтеграції системи вищої освіти України до європейського освітнього простору: науково-методичний аспект

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Каграманян.pdf319.36 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.